ערבי הסברה וחשיפה לתלמידי כיתות ו' בחטיבות הביניים

ערבי הסברה וחשיפה לתלמידי כיתות ו' בחטיבות הביניים

אגף החינוך בעיריית רחובות יקיים ערבי הסברה וחשיפה לתלמידים שעולים לחטיבות הביניים מתוך מטרה לסייע בהשתלבות טובה שלהם בחטיבות הביניים

ראש העיר, רחמים מלול: "המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים הוא אבן דרך משמעותית הן עבור התלמידים והן עבור הוריהם. ההיכרות המוקדמת של התלמידים עם מוסדות החינוך היא חשובה מאד, היא תקל על תהליך ההסתגלות שלהם והם יוכלו באמצעותה לבצע את הבחירה המתאימה להם ביותר לשנים הקרובות"

במסגרת עידוד וחיזוק ההישגים והמצוינות בקרב תלמידים במערכת החינוך ברחובות, ומתוך רצון לסייע בהשתלבות טובה שלהם בחטיבות הביניים, ייערכו בקרוב ערבי הסברה וחשיפה המיועדים לתלמידי כיתות ו' ולהוריהם, לקראת ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ח.

במסגרת ערבי החשיפה, יוצגו בפני ההורים והתלמידים חטיבות הביניים השונות, שיטות הלמידה בהן, מגמות וכיתות ייחודיות למצטיינים ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: "המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים הוא אבן דרך משמעותית הן עבור התלמידים והן עבור הוריהם. ערבי החשיפה שיתקיימו בשבועות הקרובים יסייעו להורים ולתלמידים להכיר את חטיבות הביניים המצוינות של רחובות, את צוותי החינוך ואת התכניות הייחודיות שפועלות בהם. ההיכרות המוקדמת של התלמידים עם מוסדות החינוך היא חשובה מאד, היא תקל על תהליך ההסתגלות שלהם והם יוכלו באמצעותו לבצע את הבחירה המתאימה להם ביותר לשנים הקרובות. בהצלחה לתלמידים ולכל העוסקים במלאכה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "במערכת החינוך ברחובות לומדים כ-35,000 תלמידים והזרוע עוד נטויה, הצמיחה נמשכת. עם זאת, אנו מעניקים יחס אישי לכל תלמיד או תלמידה ומקיימים פעולות, בדיוק כמו ערבי החשיפה, שיסייעו להם לאתר את הפוטנציאל שבהם בכדי להוביל אותם למצוינות חינוכית. רק השנה רשמנו הישגים מרשימים בתחום החינוך, רשמנו עלייה של כ-50% במספר הניגשים לבגרות ב-5 יחידות מתמטיקה ופיסיקה, הרחבנו את פעילות מרכז המחוננים שהפך לגדול ביותר בישראל ועוד הישגים שמציבים אותנו בין הרשויות המובילות בישראל בתחום החינוך". מנהלת אגף החינוך, סמדר קרפובסקי: "אגף החינוך מאחל הצלחה לתלמידים לקראת תחילת דרכם החדשה בחטיבות הביניים. מערכת החינוך ברחובות היא מהאיכותיות והמובילות ביותר, ואין לי ספק שהתלמידים ימצאו את המקום המתאים שיסייע להם לממש את הפוטנציאל הטמון בהם ולהגיע להישגים".

קריית החינוך ע"ש רון ארד ברוח היי-טק- היי – ערב חשיפה למודל ולשיטת הלמידה החדשנית של בית הספר, יום ד', 4.1, שעה 20:00, באשכול הפיס, רחוב חנה אברך 25 לפרטים: 08-6731439. קריית החינוך אורט – ערב חשיפה לכיתה האוניברסיטאית – מופת, לכיתה המדעית טכנולוגית ולכיתת של"ח למנהיגות חברתית, יום ה', 5.1, שעה 19:00, באולם הכנסים חטיבה עליונה. לפרטים: 08-9415534. קריית החינוך ע"ש אהרון קציר  – תקיים שני ערבי חשיפה: ערב חשיפה לכיתת נחשון, יום א', 8.1 ובנוסף ערב חשיפה למגמות ייחודיות במחול, חינוך גופני ומוסיקה, 11.1. שני הערבים יתקיימו בשעה 19:00 באשכול הפיס, רחוב חנה אברך 25. לפרטים: 08-9476526. קריית החינוך על שם עמוס דה שליט – תקיים שני ערבי חשיפה: ערב חשיפה לכיתות מופ"ת, כיתת מופ"ת מדעית וכיתת מופ"ת בתקשורת בינלאומית, 10.1 וערב נוסף לחשיפת כיתות מצוינות, אומנות, כדורסל, משפטית ועוד, 18.1. שני ערבי החשיפה יתקיימו בשעה 19:30 באולם מעלות בבית הספר. קריית החינוך למדעים  – ערב חשיפה למסלול למצוינות מדעית בשיתוף 'מכון דוידסון', 12.1 בשעה 19:30 בספריית בית הספר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh