פגישת עבודה במסגרת שותפות רחובות, מיניאפוליס

פגישת עבודה במסגרת שותפות רחובות, מיניאפוליס

סגן יו"ר הסוכנות היהודית התארח בלשכת ראש העיר לפגישת עבודה במסגרת שותפות רחובות – מיניאפוליס

ביום חמישי (27.7) התקיים ביקור מיוחד של סגן יו"ר הסוכנות היהודית, דוד בריקסטון, יחד עם מנהלת יחידת שותפויות 'ביחד', אנדרה ארבל, ואנשי צוות מחלקת האסטרטגיה של הסוכנות בלשכתו של ראש העיר, רחמים מלול. הביקור התקיים במטרה להדק את הפעילות המשותפת שנעשית במסגרת שותפות 'ביחד' רחובות – מיניאפוליס. במסגרת זו נערכה ישיבה עם ראש העיר רחמים מלול, בנוכחות סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מתנדבים מובילים של השותפות ובני נוער שהשתתפו בשנה האחרונה בתכנית מנהיגות נוער.

במהלך הביקור, הנוכחים פגשו את המתנדבים המובילים שלוקחים חלק בשותפות רחובות – מיניאפוליס, שמעו מהם על הבחירה לקחת חלק בשותפות, על הצלחתם בתוך תקופה כה קצרה לבנות שותפות עם חברי הקהילה היהודית במיניאפוליס ועל פעילותם במסגרת התכנית. בנוסף השתתפו גם חמישה בני נוער שלקחו חלק בשנה האחרונה בתכנית מנהיגות נוער של השותפות, ונציג שאירח את משלחת הסטודנטים מאוניברסיטת מינסוטה בשנתיים האחרונות. המשתתפים סיפרו על איכות התכניות שבהן הם לקחו חלק, על הצמיחה האישית ועל הערך המוסף שהם קיבלו מהן.

השותפות היא מיזם של הסוכנות היהודית, והיא מחברת קהילות יהודיות ברחבי העולם עם קהילות בארץ. שותפות רחובות – מיניאפוליס היא השותפות החדשה ביותר במפעל בינלאומי זה, שמקיף 450 קהילות ברחבי העולם ונמשך כבר 20 שנים ברציפות.  "שותפות ביחד" מפגישה בני נוער, סטודנטים ומבוגרים מהעיר רחובות עם עמיתיהם, בני הקהילה היהודית ממיניאפוליס במטרה ללמוד על האתגרים וההתמודדויות של הקהילות היהודיות בתפוצות ושלנו הישראלים עם היחס השלילי כלפי ישראל בעולם, הדאגה לדור הצעיר ועם הרלבנטיות של החינוך היהודי בקהילות התפוצה ומוסדות קהילה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh