פורים 2021 מתגלגל ברחובות

פורים 2021 מתגלגל ברחובות

חגיגות פורים עם שיירות שמחה, רייב פורים לנוער, סטנד אפ לצעירים ותוכנית אולפן חגיגית לכל המשפחה.

ביום שישי, ה-26.2, יום חג הפורים, ינועו ברחבי העיר שיירות רכבים ססגוניות הכוללות מיצגים אומנותיים, להטוטנים, נגנים ועוד. ביום ראשון, 28.2, יתקיים שידור חגיגי ופורימי בהשתתפות חניכי בימת הנוער, ובהנחיית כוכב הרשת אוראל צברי, שיארח את כוכבת הילדים "ענבלי בא לי".

התוכנית תועבר בערוץ היוטיוב של עיריית רחובות ובעמודי הפייסבוק של העירייה והחברה העירונית. את רצף האירועים יפתח הסטנדאפיסט בן בן ברוך עם מופע סטנדאפ מקוון לצעירים מטעם מרכז הצעירים העירוני -הפלטפורמה שייערך ביום שלישי ה-23.2.

ב-24.2 יגיע לרחובות דיג'יי סקאזי עם רייב פורים לנוער, שישודר מאולפן העירולייב בעירונוער. תחרות תחפושות תתקיים בימי החג והזוכים יזכו בפרסים שווים במיוחד!   

עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית רחובות, נערכת לחגיגות אירועי פורים השנה לכל קבוצות האוכלוסיה בעיר – ילדים, נוער, צעירים ומבוגרים. כל זאת תוך שמירה על כל הנחיות הזהירות. היות ובחג זה לא יתאפשרו התקהלויות המוניות – העירייה תביא את שמחת החג לבתי התושבים באמצעות שיירות שמחה ססגוניות ותכניות אולפן חגיגיות.

אירועי החג ייפתחו ביום שלישי ה-23.2 עם מופע סטנדאפ של בן בן ברוך שישודר בשידור חי באמצעות ה-ZOOM, המופע ביוזמת מרכז הצעירים העירוני – "הפלטפורמה" המופע ללא עלות, להרשמה לחצ: https://katzr.net/54f0f1

ביום רביעי, ה-24.2, בין השעות 13:00-11:00, יתקיים רייב פורים לנוער, שיועבר בשידור חי מאולפן העירולייב בעירונוער, בהובלת אגף החינוך, ובשיתוף פעולה עם רדיו קול השפלה. במסגרת האירוע שיכלול שידורי אולפן עם תכנים לנוער, תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים יקרי ערך – כסא דראגון לגיימרים, בוקסת JBL flip 5 ואוזניות דראגון. באירוע יתארח דיג'יי סקאזי למסיבת לייב, ובסיומו יוכרזו הזוכים בתחרות. בנות ובני הנוער מוזמנים לצפות ולהשתתף!

ביום שישי, 26.2, בין השעות 14:00-10:00, ינועו ברחבי העיר שתי שיירות רכבים ססגוניים כאשר עליהם מיצגי אומנות ובידור דינמיים, אומני קרקס, להטוטנים, ליצנים, נגנים ושחקנים שיביאו את שמחת חג הפורים עד לבתי התושבים. בין האומנים שייקחו חלק בשיירות השמחה יתארחו חברי אנסמבל כלי הנשיפה של הקונסרבטוריון העירוני וחניכי בימת הנוער בשירי חג ושירים מוכרים מתוך מחזות זמר. את השיירות תלווה ניידת שידור ועליה המנחה והבדרן הפופולארי, בן העיר, אוראל צברי, שידווח ויראיין את תושבי וילדי העיר, ובעצירות מתוכננות יראיין ילדים שיגיעו לגמר בתחרות התחפושת המקורית ביותר. פרטים על התחרות ימסרו בהמשך.

השיירות תעבורנה ברחובות מרכזיים בעיר ותלוונה ע"י כוחות הביטחון והשיטור העירוניים,  על מנת להקפיד על שמירת הסדר הציבורי ומניעת התקהלויות.

ביום ראשון, 28.2, החל מהשעה 11:00 תשודר תכנית אולפן חגיגית, בהפקת בימת הנוער רחובות, במהלכה ישודרו מערכונים שיבוצעו ע"י שחקני בימת הנוער וכן שידור של ראיונות השטח אותם ביצע המנחה אוראל צברי במהלך שיירות השמחה של יום שישי. במהלך השידור יארח אוראל את כוכבת הילדים הפופולארית, ענבלי בא לי, גם היא תושבת העיר. לסיום ישודר מחזמר של בימת הנוער, "גלגל החיים".

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: "גם בתקופה הנוכחית חשוב לנו לציין בעיר את החג הכי שמח בשנה, ולא נוותר על החגיגות. מצאנו את הדרך לעשות אותן תוך כדי שמירה על כל ההנחיות- אנחנו נביא את השמחה אליכם עד הבית! אני מזמין את התושבות והתושבים להצטרף לחגיגות חג הפורים מבלי לצאת מהבית".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "משנכנס אדר מרבים בשמחה!  שיירות של שמחה יסיירו ברחבי העיר ויביאו את השמחה עד לבתי התושבים, עם התייחסות מיוחדת לצעירים ולבני הנוער. אני קורא לכולם להשתתף בחגיגות ולשמור על ההנחיות כדי שנוכל לחזר ולחגוג ביחד בשנה הבאה".

ח"מ, ד"ר אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "בעת הזו אנחנו זקוקים לכל רגע של שמחה וצחוק יחד. השמחה היא חלק מהחוסן שלנו והיא נותנת את הכוח להמשיך. אני רוצה לברך את הצוותים וכל העוסקים במלאכה על היוזמה והיצירתיות הרבה שמושקעת בימים הללו."

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אי אפשר לציין את פורים ללא שמחה וצהלה, אז גם הפעם אנו נעשה זאת במתכונת מתאימה להגבלות הקורונה ועדיין נדאג להעלות את המורל בקרב התושבים באמצעות שיירות שמחה ושידורים מיוחדים ברשתות החברתיות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh