'פילהרמוניה רחובות' פותחת עונה חדשה לסדרת הקונצרטים

'פילהרמוניה רחובות' פותחת עונה חדשה לסדרת הקונצרטים

סדרת המופעים המוסיקליים המצליחה פותחת עונה חדשה. גם השנה, ייהנו תושבי רחובות ממגוון מופעים איכותיים ומשובחים, בסגנונות שונים ובשילובים יוצאי דופן שמתאימים לכל הקהלים החל מחודש אוקטובר.

החברה העירונית רחובות באמצעות מחלקת המוסיקה, תפתח במהלך חודש אוקטובר את העונה החדשה של סדרות הקונצרטים המצליחות  'פילהרמוניה רחובות' – מופעים מוסיקליים מגוונים ואיכותיים, במגוון סגנונות, ובשילובים יוצאי דופן בין סגנונות מוסיקה כגון ג'אז, עממי, קלאסי, בארוק, תזמורות, מקהלות, אנסמבלים, רקדנים, זמרים, סולנים ועוד אשר מציעה לקהל התושבים קירבה לבית ומחירים נוחים כבר למעלה מ-20 שנה. התכנית מורכבת מסדרות מוסיקאליות עם מוסיקאים מהשורה הראשונה מהארץ ומחו"ל. מי שאחראית על ניהול הסדרה, שעתידה להסתיים בחודש יולי 2018, היא מנהלת המחלקה למוסיקה של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ריטה וינוקור. בסדרות אשר יעלו במהלך השנה יתקיימו מופעים מוסיקליים משובחים במגוון סגנונות ובשילובים יוצאי דופן.

"פילהרמוניה רחובות" הינה תכנית איכותית אשר כל מופעי התרבות שיעלו במסגרתה ייערכו באולמות שונים ברחבי העיר. בבית העם – היכל התרבות העירוני, יתקיימו הסדרות פניני המוסיקה הקאמרית, "מוסיפור" ו"תזמורות ומקהלות רחובות בהיכל". באולם הקונסרבטוריון העירוני, יתקיימו הסדרות "עולם הג'אז" ו"שישי חופשי". והסדרה "מוסיקה ואמנות" תעבור למוזיאון בית דונדיקוב בו מתקיימת גם הסדרה שמוקדשת למוסיקה עתיקה, "קסם הבארוק". בבית יד לבנים תתקיים סדרה חדשה הנקראת "לגעת באופרה" בהנחייתו של דוד זבה עם מיטב זמרי האופרה.

גם בעונה זאת המחלקה למוסיקה תמשיך בפעילות למען התושבים גם בסדרות פתוחות לקהל הרחב בהשתתפות גופים מקומיים. הגופים המופיעים השנה הם: תזמורת קלאסיקה רחובות, תזמורת כלי נשיפה רחובות, תזמורת ג'אז רחובות ומקהלת שחר.

מנהלת המחלקה למוסיקה בחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ריטה וינוקור: "אנו שמחים ונרגשים מאוד לפתוח עונה נוספת, מיוחדת, מלאה בצלילים של מוסיקה ותרבות. גם השנה, אנו משנסים מותניים ובמאמץ רב מנסים לקרב את המוסיקה ולהנגישה לכלל תושבי העיר. אני מזמינה את כולם להגיע וליהרשם ולהנות מחוויה יוצאת דופן".

עוד נמסר מהחברה העירונית כי בשל הביקוש הרב לתכנית הם מציעים להקדים ולשריין מקומות לעונה הקרובה של פילהרמוניה רחובות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקה למוסיקה רחובות בחברה העירונית: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh