פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

אצל מרבית האנשים שמעוניינים בשינוי קוסמטי בפנים שלהם ובאף בלבד לא נדרש ניתוח ואפשר להסתפק בפיסול אף ללא ניתוח כשמדובר בשינוי מינימלי שעושה הבדל גדול. פיסול אף ללא ניתוח יכול לתת מענה לאותם האנשים שלא מעוניינים לעבור הליך כירורגי, עם זמני החלמה ארוכים וכאבים נלווים ומעוניינים לקבל תוצאה מושלמת בפחות משעה בלבד. אז אם אתם שוקלים לעבור שינוי קוסמטי באף כדי שתקראו את המאמר הזה לפני שתרוצו לקבוע תור לניתוח אף.

מה הוא פיסול אף?

פיסול אף היא שיטה שפותחה על ידי רופאים כדי לעצב את האף בהתאם לאידיאל היופי והבקשה של המטופל, באמצעות הזרקת חומרי מילוי או שימוש בלייזר באף. השיטה הזו מאפשרת לעצב את האף בצורה שהמטופל מעוניין בה ומבצעת תיקונים קטנים כדי לגרום לתוצאה מושלמת. יש לשים לב שבאמצעות הזרקת חומרי מילוי אומנם גודל האף "גדל" פיזית אך הרופא דואג שהתוצאה תהיה מאוד אסתטית ויפה כדי שזה יראה הרבה יותר טוב ממה שהיה לפני כן. בנוסך היתרון בפיסול האף הוא שהתוצאה נראית טבעית ביותר ולרוב אנשים אפילו לא ישימו לב שביצעתם שינוי קוסמטי על אף שהשינוי הוא משמעותי.

למי מתאים פיסול האף?

אם מצאתם את עצמכם אומרים המון פעמים כמה האף שלכם היה מושלם אם הוא רק היה טיפה יותר ישר, או טיפה יותר מורם, כנראה שהטיפול הזה הוא בשבילכם. פיסול אף לא מתאים לאנשים שרוצים להקטין את האף בצורה משמעותית כמו למשל לשייף עצם, בנוסף חשוב לדעת שיש אנשים שפונים לניתוח האף המסורתי גם מסיבות בריאותיות כמו תיקון מחיצה ועוד. אז אם האף שלכם בריא ואתם רק רוצים לבצע שינוי אסתטי קטן, כנראה כדאי שתבצעו פיסול אף ולא ניתוח.

איזה בעיות פיסול האף פותר?

פיסול האף כשמו מבצע עיצוב מחדש של האף ומפסל אותו בהתאם לתוצאה המבוקשת.
למשל:

  • יישור גשר האף –
    מטופל שמגיע עם גשר אף לא ישר, למשל עם גבשושיות או גשר אף נוטה הצידה, ניתן להוסיף חומרי מילוי ולעצב את האף בצורה שתראה ישרה ואסתטית.
  • הצרת האף –
    מטופל שמעוניין להשיג מראה אף צר יותר יכול להיעזר בשיטה זו, אם זה למטרת גשר אף צר יותר ככל הנראה הרופא המטפל ישתמש בחומרי מילוי, ואם זה כדי להצר את קצה האף יש אפשרות להיעזר בשיטת הלייזר באף.
  • קצה אף מורם יותר –
    אם המטופל מגיע עם אף נפול בקצה שלו, אפשר להיעזר בחומרי מילוי כדי לעצב את קצה האף מחדש ולפסל אותו בצורה כזאת שתיראה יותר מורמת.

איך הטיפול מתבצע?

הטיפול מתבצע באמצעות שתי שיטות עיקריות והן שימוש בחומרי מילוי או שימוש בלייזר באף. כל אחת מהשיטות תביא לתוצאה טבעית ויפה והטיפול בהן נמשך כבערך 20 דקות  כשיש להישאר עם חומר מאלחש לפני הטיפול למשך של 30 דקות.

  • שימוש בחומרי מילוי – הרופא המטפל משתמש במינימום כמות של חומרי מילוי כדי שיהיה לו עם מה לעצב ולפסל את האף מחדש. המטרה היא להוסיף כמה שפחות חומר כדי לא ליצור מראה של אף גדול מידי, וכדי להגיע לתוצאה המקסימלית בהתאם לבקשת המטופל.
  • שימוש בלייזר באף – השיטה מבוססת על העובדה שמחיצת האף וחלל האף מכוסים ברקמה רירית שמכסה את השרירים. בעזרת הלייזר ניתן למתוח את השרירים הללו ולגרום לשינוי במראה האף. חשוב להבין שהלייזר עובד רק על השליש התחתון של האף ולכן ניתן יהיה להשתמש בו רק באזור זה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh