פסטיבל פורים בקניון עופר רחובות

פסטיבל פורים בקניון עופר רחובות

מגוון הופעות של כוכבי ילדים, מופעי יוטיוברים מובילים, מפגש מעריצים עם שרון ליברמן ועוד. 10.3-11.3.2020, הכניסה חופשית!

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יערוך פסטיבל פורים ענק עם מגוון הופעות של כוכבי ילדים, בני נוער ויוטיוברים מובילים.

הפסטיבל יערך בין התאריכים: 10-11.3 ובין כוכבי היוטיוב ישתתפו בפסטיבל: עידו שיר, דורון ביטון, מישל זובין ועוד. כמו כן, תתקיים הופעת ענק של כוכב התיפוף רונו שיארח את איסאטו- אלוף הביטבוקס, שניהם יוצרים הופעה קצבית משולבת של תיפוף, ביטבוקס ורקדנים. בנוסף, הקניון מארח את היוטיוברית והטיקטוקית שרון ליברמן למפגש מעריצים וסלפי.

לו"ז פעילות הפסטיבל: יום שלישי ה- 10.3 בשעה 11:00-המופע של יניב המגניב: ליניב נמאס להיות מגניב ובא לו להיות גדול.

הוא מנסה כל מיני מקצועות עד שהוא מבין שזה לא באמת משנה באיזה מקצוע הוא יבחר- להיות מגניב זה אופי וכל אחד יכול להיות מגניב, ממש כמו- יניב, אם הוא רק רוצה! מופע חדש, מצחיק וקצבי המשלב להיטים של כוכב הילדים האהוב.

יום שלישי ה- 10.3 בשעה 17:30- פעילות יוטיוברים: מופעים של מיטב היוטיוברים בארץ, ביניהם: עידו שיר, דורון ביטון, מאור גמליאל, מישל זובין, ארתור אדלין וניקול אדלין.

דורון_ביטון  |  צילום: ליאור אלון

יום רביעי ה- 11.3, בשעה 11:00- המופע של רונו ואיסאטו – הופעה הכוללת כלי תיפוף חיים על הבמה. אסיאטו  שחקן ראשי ב- the voca people ועובד עם אמנים מהגדולים בארץ כמו נועה קירל וסטפן. הוא מונה מעל 80 אלף עוקבים ברשתות המדיה השונות ומעל 100 אלף צפיות בקליפים.

רונו  |  צילום: תום חוליגנוב

איסאטו ביטבוקס  |  צילום: מקסים גולובנוב

יום רביעי ה-11.3 בשעה 17:30- מפגש מעריצים עם היוטיוברית והטיקטוקית שרון ליברמן: שרון התחילה בתור הביישנית בחבורת "חיים בחארטא", הפכה לדמות בולטת בחבורת "בלאגן", הנחתה את סדרת "הסאב הבא" (דומינו'ס פיצה) ופתחה ערוץ יוטיוב משלה שזכה ל-50 אלף עוקבים עוד לפני שפורסם בו סרטון אחד! שעה של כיף, אתגרים, שאלות תשובות, צחוקים וסלפי.

שרון ליברמן  |  צילום: מאיסה

כמו כן, תתקיים קריאת המגילה בבית הכנסת בקניון ביום שני ה- 9/3 החל מהשעה 19:00 ועד השעה 23:00. יום שלישי 10/3 החל מהשעה 09:00 ועד השעה 17:00 – בכל שעה עגולה .

לפרטים: קניון עופר רחובות -בילו 2 רחובות  |  08-9451222  |  www.rehovot-mall.co.il

תמונה ראשית: עידו שיר  |  צילום: ליאור אלון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh