פסטיבל פורים נמשך כשבועיים בהשתתפות אלפי תושבים

פסטיבל פורים נמשך כשבועיים בהשתתפות אלפי תושבים

אגף השכונות בעיריית רחובות ורשת חוויות  מסכמים את "פורים בשכונות": השנה הרחיבו את חגיגות הפורים, ובמשך כשבועיים קיימו עשרות פעילויות, הופעות ואירועים למשפחות במרכזי השכונות בכל רחבי העיר.

רשת חוויות רחובות ואגף השכונות בעיריית רחובות חברו להפקת עשרות אירועי פורים, שהתקיימו במרכזים הקהילתיים ובמוקדים ברחבי השכונות בעיר. במסגרת האירועים התקיימו הפנינג, לונה פארק, מופעים, סירת פיראטים, רכבת חשמלית, קארטינג, מתקנים מתנפחים, פינות יצירה, בועות סבון, עמדות איפור, מתחם ג'ימבורי, מתחם לגיל הרך, הר טיפוס, משחקי רצפה ועוד. בין היתר, התקיימו מופעים של כוכבי הילדים האהובים אתי ספגטי, קוקו וג'אמבו ואלונית.

מחזיק תיק השכונות, חבר המועצה שאול צגהון, מסר כי"שמחתי לראות את התושבים שלקחו חלק בחגיגות, קרוב לבית ועם עשרות מתקנים, הופעות ופעילויות, על טהרת הכוחות המקומיים, לצד אמנים אורחים לילדים. אני מודה למנהל אגף השכונות, רמי מדהלה שמוביל את שיתופי הפעולה ולסגן מנהל האגף אופיר עותמי, שמנהל את האירועים מטעם האגף ולשותפינו ברשת חוויות הסמנכ״ל גולן ביטון וכל צוותו".

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר כי"אני מודה לאגף השכונות על שיתוף הפעולה לטובת תושבי העיר, דבר שאפשר לנו להרחיב את הפעילויות ולהגיע למוקדי השכונות. בתוך כך, החלטנו להתמקד במענה למשפחות לילדים בכל הגילאים מכלל האוכלוסיות. תודתי לראש העיר, רחמים מלול על התמיכה ולגולן ביטון, סמנכ"ל רשת חוויות, שניהל מטעמנו את כל ההפקה המורכבת. הציבור הגיע בהמוניו ונהנה מאווירת החג ופעילויות שהותאמו לכל המשפחה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh