פקחי השיטור העירוני איתרו ותפסו נער שגנב אופנים

פקחי השיטור העירוני איתרו ותפסו נער שגנב אופנים

בשבוע שעבר, בפעולה נחושה ומקצועית, תפסו הפקחים המסייעים של יחידת האכיפה העירונית נער שגנב אופניים חשמליים ומכשיר טאבלט מנער אחר ברחוב בנימין בעיר. כך, באחד מימי השבוע שעבר, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על גניבת אופניים חשמליים ומכשיר טאבלט מנער ברחוב בנימין בעיר. כוחות יחידת האכיפה העירונית ביצעו סריקות ברחוב וברחובות המקבילים, אך לא הצליחו לאתר את החשוד ואת הציוד הגנוב. הנער הונחה להגיש תלונה במשטרה להמשך טיפול וביצוע חקירה, אך בו בעת הפקחים המסייעים של יחידת האכיפה העירונית לא הרימו ידיים והמשיכו במאמצי החיפוש. לאחר סריקה שהתקיימה במשך 4 שעות לערך, איתרו הפקחים המסייעים את החשוד בגניבה עם הציוד ייקר הערך שנגנב מהנער.

הפקחים הנחושים הודיעו לחשוד כי הוא מעוכב עד להגעת שוטר למקום, ואף סיכלו ניסיון הימלטות שלו מהמקום. לבסוף, החשוד הודה בגניבה ונלקח על ידי ניידת משטרה שהגיעה למקום, האופניים והטאבלט היקרים הוחזרו לבעליהם.

מנהל יחידת האכיפה העירונית מטעם אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, עירן גיאת: "אנו עושים לילות כימים בכדי לשמור על תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר ומגיעים להישגים. הפקחים המסייעים שלנו הוכיחו במקרה זה נחישות גדולה, עצרו את הגנב ואף הצליחו להחזיר את הרכוש הגנוב לבעליו. זו הוכחה שהגברת הנוכחות של אנשי השיטור העירוני ,שוטרים ופקחים מסייעים במקומות ציבוריים ברחבי העיר , סיורים תכופים אלו ופעילות האכיפה הקפדנית נושאים פרי ואנו נפעל בכל העומד לרשותנו לשפר את איכות החיים של תושבי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh