פרלמנט הילדים ביקר בכנסת ישראל!

פרלמנט הילדים ביקר בכנסת ישראל!

בשבוע שעבר יצאו נציגי פרלמנט הילדים של רחובות לסיור בכנסת ישראל. פרלמנט הילדים פועל במסגרת מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך של עיריית רחובות. נציגי הפרלמנט  מתפקדים כ"כנסת צעירה" המייצגת את ילדי העיר במגוון תחומים. הם פועלים לקידום  אמנת זכויות הילד הבינלאומית בבתי הספר ונושאים שונים נוספים. הכנסת ה-21 יוצאת לדרך ונציגי הפרלמנט המסכמים בימים אלה פעילות של שנה, הגיעו ללמוד על עבודתה ופועלה. כמו בכנסת, נפגשים גם נציגי הפרלמנט במסגרת מפגשי וועדה ומליאות ומקדמים יחד יוזמות עבור ילדי העיר. הסיור היה מרתק ביותר והוכיח לילדים כי תפקידם כנציגי הילדים חשוב ביותר ויש להם את הכוח להשפיע!

אסף אל- בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "אחת ממטרותיו המרכזיות של תיק 'מעמד הילד' הנו העצמת ילדים על ידי הגברת המודעות שלהם לזכויותיהם ולאפשרות הפעולה העומדות בפניהם. הביקור בכנסת, קבלת התחושה שהכנסת איננה מקום מרוחק ומנותק אלא מקום שבו פועלים בני אדם ממשיים, הנה חלק מתהליך זה. נדבך חשוב נוסף הוא כמובן הקשר עם אגפי העירייה השונים ולימוד האופן בו ניתן ליצור שינוי".

אבי יוספי-מנהל מחלקת ילדים ונוער: "פרלמנט הילדים הינו כלי להעצמת ילדים עוד מבית הספר היסודי, הדרישה אליו עולה משנה לשנה והילדים מביעים שביעות רצון גבוהה מהפעולות והמעורבות החברתית לאורך השנה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh