פרסום באינסטגרם – לאיזה עסקים זה מתאים ולאיזה פחות?

פרסום באינסטגרם – לאיזה עסקים זה מתאים ולאיזה פחות?

בעוד שכביכול פלטפורמת אינסטגרם לא הציגה לעולם הדיגיטל איזשהו רעיון פורץ גבולות וחדשני, אין ספק שהפרסום בה יכול לחולל נפלאות לבית העסק, לפחות מבחינת קידום ושיווק באינטרנט. רוצים לפרסם באינסטגרם? כל המידע על שיווק ויזואלי וממגנט באינטרנט:

אינסטגרם, כמו שכולנו יודעים, היא פלטפורמה חברתית המבוססת על תמונות ואלמנטים ויזואליים מאוד. בעקבות כך, הפרסום באינסטגרם כמובן מתבצע בהתאם לרוח ואופי הפלטפורמה. אם כך, השאלה לא צריכה להיות "עבור מי מתאים פרסום ושיווק באינסטגרם?". השאלה צריכה להיות: "כיצד מפרסמים באינסטגרם, הפלטפורמה שמתאימה כמעט לכל בתי העסקים?".

פרסום באינסטגרם ב-2020: כל מה שצריך לדעת

למעט אולי עסקים באמת בודדים ונישות עסקיות מסוימות, פרסום באינסטגרם עשוי להתאים כמעט לכל בית עסק, אבל חשוב יהיה לבצע את זה נכון. בעוד שהפלטפורמה הזו מבוססת על תמונות ואלמנטים ויזואליים שונים, תמיד יהיה חשוב להקפיד על קמפיין שעולה בקנה אחד עם התכנים השונים שמתפרסמים בפלטפורמה. לחצו כאן להרחבה על הפרסום באינסטגרם ב-2020.

אנחנו נחדד את מה שאמרנו כרגע, אנחנו לא טוענים שאתם צריכים להעתיק את תכני הפרסום של המתחרים שלכם. מה שאנחנו כן אומרים זה דבר כזה, אתם חייבים להיות מודעים לאופן בו המתחרים שלכם בוחרים לפרסם את עצמם.

קידום באינסטגרם לבד VS בסיוע מקצועי של חברת שיווק

אם אתם מסתייעים בחברת קידום אתרים מקצועית, כמובן שיש שלל כלים מתקדמים לבדיקת מתחרים, ככה שאתם יכולים בהחלט היות רגועים מהבחינה הזאת. עושים את זה לבד? מעדיפים קידום ופרסום באינסטגרם בעצמכם?

תוכלו לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם ולהתחיל לדשדש או ללמוד את התחום. יחד עם זאת, אנחנו פחות ממליצים על כך. אם אתם רוצים באמת למקסם תוצאות של קידום באינטרנט או שיווק באינסטגרם, עשו זאת בצמוד לסיוע מקצועי של חברת קידום באינטרנט.

עשו זאת נכון: לא כל פלטפורמת פרסום ושיווק תתאים לבית העסק

בעוד שישנן פלטפורמות המתאימות מאוד לסוג העסק שברצונכם לפרסם, תמיד יהיו פלטפורמות שפחות יתאימו לקידום העסק. חובה לזכור, קידום לא מקצועי יכול גם להסב נזקים לבית העסק. כך יוצא שלמשל פלטפורמת לינקדין, היא אינה פלטפורמה שבכלל מזכירה את פלטפורמת אינסטגרם.

בעוד שהשיווק באינסטגרם עשוי להיות מושלם עבור 90% מבתי העסקים, פרסום בלינקדין יתאים במקרים אחרים לגמרי (למשל, עבור עורכי דין לינקדים יהיה מושלם). צריכים סיוע נוסף וייעוץ לגבי קידום אתרים? אולי שיווק ופרסום באינסטגרם? אל תתפשרו על הסיוע המקצועי שתקבלו, המתחרים שלכם ממש לא מתפשרים על כך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh