פרסום ושיווק בדיגיטל: איך עושים את זה בשנת 2019?

פרסום ושיווק בדיגיטל: איך עושים את זה בשנת 2019?

אם יש לכם עסק, כל עסק שהוא אתם חייבים שיהיה לו ייצוג באינטרנט. למה? כי בשנת 2019, "אם אתה לא שם אתה לא קיים" ומהסיבה הפשוטה – כי כולם נמצאים היום ברשת וכולם מחפשים בה אך מבוקשם, בין אם זה מידע, מוצר או שירות מסוים. פרסום ושיווק דיגיטלי הם מושג שקיים כבר כמה שנים, אך גם הפרסום הדיגיטלי לא עומד במקום והוא עשה כברת דרך ארוכה ומשתדרג כל הזמן. אז איך עושים את זה בשנת 2019? איך אפשר היום לקבל ייצוג מכובד ברשת? הנה כמה שיטות פרסום שעובדות מצוין.

פרסום בגוגל

גוגל הוא כידוע מנוע החיפוש הפופולארי ביותר ברשת, והוא המקום בו כולם כמעט מחפשים בו את מבוקשם. כדאי מאוד להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל בין אם זה בצורה אורגנית ובין אם זה באופן ממומן. פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום שמאפשר להגדיר את מודעות הפרסום, להחליט כמה לשלם ועל איזה ביטוי וכמובן מתי לפרסם. פרסום בגוגל הוא הא' ב' של השיווק הדיגיטלי, והיום גוגל מספקת גם כלים שונים לעשות את זה בצורה מיטבית ולעקוב אחר התוצאות.

פרסום בפייסבוק

עוד שיטת פרסום פופולארית במיוחד היא הפרסום בפייסבוק, הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם. פרסום בפייסבוק מאפשר לעבוד באופן מדויק, למקד את הפרסום ולהחליט מי ייחשף אליו. פייסבוק אוגרת עלינו כל הזמן מידע, מי אנחנו, איפה אנחנו גרים, מהם התחביבים שלנו, מי הם החברים שלנו ועוד דברים רבים אחרים ועם המידע הזה היא מאפשרת למפרסמים להגיע ללקוחות מאוד ספציפיים. זה חוסך כמובן לא מעט כסף וזה ממקד את הקמפיין כך שהפניות שמתקבלות בעקבות הקמפיין הן פניות רציניות.

אאוטבריין\טאבולה

פרסום ושיווק דיגיטלי בשנת 2019 כולל גם פרסום בפלטפורמות התוכן, אאוטבריין וטאבולה שמאפשרות לפרסם תוכן באתרים הגדולים. אם אתם גולשים ב-YNET לצורך העניין, תיראו שחלק מהמודעות ממומנות והן מובילות לכתבות של המפרסמים. זו דרך מצוינת למתג את העסק עם ההופעה באתרים מכובדים כמו גם לקבל קישור לאתר שהוא תמיד מומלץ בעיני גוגל.

לינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית שמחברת בין אנשי מקצוע מתחומים שונים כמו גם מאפשרת לאחרים להיחשף אליהם. בלינקדאין יש אפשרויות פרסום שונות וניצול מיטבי שלהן יכול להביא לתוצאות מרשימות. אין ספק שלהיות בעל עסק בלי פרופיל בלינקדאין זה להיות  כמעט חסר תעודת זהות עסקית.

אז מה עדיף מכל האופציות הללו? איפה כדאי היום לפרסם את העסק? אין לזה תשובה חד משמעית. יש את האופציות שהוזכרו כאן כמו גם אחרות, וכדאי לעשות חושבים מה הכי נכון לעסק ומה יקדם אותו טוב יותר. הדבר הנכון ביותר הוא להתייעץ עם איש מקצוע בתחום ולחלק את תקציב הפרסום בצורה נכונה.

צילום: www.gettyimages.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh