פתרון לעסקים: מוקד סייבר

פתרון לעסקים: מוקד סייבר

דמיינו את התרחיש הבא: העסק עובר התקפת סייבר. המיילים מושבתים, לא ברור למי יש גישה למידע הפנימי החשוב של העסק. גם מנהלי מערכות המידע בחברות הגדולות לא תמיד יודעים להתמודד עם תרחיש שכזה במהירות. לשם כך הקמנו מוקד סייבר לעסקים. מוקד זה מטפל בשיקולי אבטחת המידע במחלקות השונות בעסק, ופועל על מנת למנוע מראש התקפות. כיצד זה עובד?

מצפינים את המידע בתקשורת נכנסת ויוצאת

חלק מהותי משמירה על בטחון המידע ברשת הוא שמירה על חיבור מאובטח. סינון של מיילים המכילים קטעי קוד מסוכנים, מניעה של התקפות היוצרות עומס על הרשת וטכניקות אבטחה מתקדמות, "מרפדות" את העסק בפני התקפות. נכון, אמנם עם השנים התפתחו תוכנות המסוגלות לפרוץ חלק מפתרונות האבטחה, אך מומחים במוקדי סייבר המעודכנים באופן שוטף בטכנולוגיות האחרונות יודעים כיצד לצמצם את החשיפה של העסק לסיכונים במינימום הדרוש.

התקפות סייבר: כבר לא תרחיש נדיר

התקפות סייבר מתרחשות מדי יום בכל העולם. החל מטרור סייבר שנועד להפיץ אג'נדה של ארגונים מחתרתיים, עבור בריגול עסקי על ידי מתחרים וכלה בהאקרים המעוניינים לפרוץ למידע הרגיש של העסק על מנת לגנוב פרטי כרטיס אשראי או פרטים אישיים של לקוחות. בארה"ב, פורסם לאחרונה כי אחד מהגופים האחראים על מידע דירוג האשראי, פרסם כי מידע רגיש של מיליוני בתי אב אמריקאיים נחשף לעיני ההאקרים. מספרי ביטוח לאומי, המשמשים כמספר תעודת זהות ופותחים אפשרויות עצומות להתחזות או לפגיעה בדירוג האשראי של אדם נחשפו. עם אבטחה מתאימה יתכן ואירוע כזה לא היה מתרחש.

שומרים עליכם ברמת התוכנה והחומרה

מומחי מוקד הגנת סייבר משלבים חומרה מתקדמת לסינון וניטור התקפות על הרשת הפנימית בעסק, כמו גם על המידע הנכנס ויוצא באמצעות רשת האינטרנט. תוכנות מתקדמות עומלות 24 שעות, 7 ימים בשבוע, על מנת לשמור על העסק מכל פגע. בנוסף, המוקד יכול להדריך אתכם כיצד להמשיך ולשמור על המידע העובר בעסק גם כאשר עובדיו מתחברים מרחוק, בין אם מהבית או באמצע פגישה עסקית מחוץ למשרד באמצעות הנייד. כל זאת על מנת לספק את ההגנה המירבית עבורכם.

מגבים את המידע – לכל מקרה

חלק מהותי נוסף משימוש במוקד סייבר הוא עזרה בגיבוי אוטומטי באופן שוטף של המידע המהותי בעסק. גם אם התרחשה תקלה באחד ממחשבי החברה, פרצה שריפה חלילה, או שהעסק נפרץ והמחשבים נגנבו – לא אבדתם ולו רשומה אחת. רשימת הלקוחות, התכתובות וכלל המידע הפנימי של העסק מוגנים בענן – כך שניתן לשחזרם בתוך שעות מספר.

לסיכום, מוקד סייבר מתוחכם, הכולל צוות של מומחי אבטחה מיומנים משמש כשומר הסף של מערכות המחשוב והמידע בארגון. שמירה על המידע שלכם מהותית לתפעול השוטף של העסק, ושמירה על פרטי לקוחותיכם תמנע תביעות עתידיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh