ציוד טיפוס – אימון לנינג'ה שבפנים

ציוד טיפוס – אימון לנינג'ה שבפנים

בכל אדם שוכן ילד, ובכל ילד שוכן נינג'ה, אותו יצר חייתי שמח ומלא אנרגיה שרוצה לזנק ולטפס. ציוד טיפוס מותאם לצרכי האימון שלכם יוציא את הפרא הפנימי, את הילד החזק והאמיץ שרוצה לגדול, ומינוף הכוח הפנימי הזה יוצר עוצמה שרבים וטובים שכחו זה מכבר. כששגרת האימונים שלכם מלאה בהתרגשות ואדרנלין, התוצאות בשטח ברורות למדי – הגוף מתחטב ומתחזק, הנפש מתמלאת בשמחה, ונפש בריאה בגוף בריא.

ציוד מקצועי לטיפוס מאפשר לכם לייצר סביבת אימונים מלאה ומגוונת בקלות ובלי ליפול להוצאות כבדות. ציוד איכותי לטיפוס הוא לא דבר יקר מאוד, והנגישות שלו הופכת אותו לציוד הנבחר בכל העולם, כך שבעשור האחרון המוני נינג'ות צצים בכל פארק, גינה ציבורית ובתוך הבית, וניתן לזהות מתאמנים חזקים וזריזים, ובו בעת מחויכים ושמחים.

אלמנטים הכרחיים בציוד טיפוס:

כשאנחנו רואים ספורט שאנחנו אוהבים, אנחנו מפוקסים על ביצועי האתלטים. אבל מי שמתחיל להיכנס לעומק הקורה מגלה מהר מאוד שמדובר בשילוב של ספורטאי עם ציוד, וככל שהציוד מדויק ואיכותי יותר, כך ביצועי הספורטאי יכולים להשתפר – הן מהפן הבטיחותי, דרך הפן החוויתי, ועד הפן הטכני ביותר. הדבר הזה נכון במיוחד בציוד טיפוס, שכן האתלט מוצא עצמו באוויר, בגבהים משתנים, וחובה שתהיה אחיזה טובה ומיומנות גבוהה, לצד ציוד אמין וחזק.

  1. כפפות – נכון, כולנו קשוחים וחזקים, ורוצים ידיים חזקות, אבל כפפות טובות לא מונעות את חיזוק כף היד, אלא תומכות מפני פציעה ועוזרות באחיזה (GRIP) של כף היד כדי לשמור על הבטיחות של המתאמן בעודו מטפס. כפפות הטיפוס הן תמיד מסוג "כפפת אצבע" שבהן כיסוי האצבעות הוא חלקי בלבד, עד למפרק האצבע הראשון, כדי להימנע מפגיעה בגמישות מפרקי האצבעות החיוניים לאחיזה איתנה בציוד הטיפוס.
  2. חבל טיפוס – דין חבל אחד אינו כדינו של אחר, וחבלים המיוצרים מחומרים שונים ובטכניקות שונות מאפשרים איכות אחיזה שונה לגמרי. כל מי שהתעסק עם חבלים בעבר יודע שחבלים יכולים להיות שונים בצורה שקשה לקרוא לשני המוצרים חבל. שימו לב שאתם בוחרים לעצמכם חבל ייעודי לטיפוס, ולא כל חבל שמצאתם במחיר אטרקטיבי, שלא תיפלו בפח, תרתי משמע.

ציוד טיפוס לילדים

אם בית-הספר היה מציע משהו מהנה, הילד שלכם היה רק רוצה בית-ספר כל היום. אז תארו לעצמכם שיש משהו שיחזק אותו ויעודד את הבריאות שלו בו זמנית? חיזוק סירקולציית דם, עידוד תיאבון בריא, שיפור הקואורדינציה, עבודה על הכח הפיסי, שיפור פעילות לב ריאה ועוד, יתרונות תרגילי הטיפוס לילד רבים ומגוונים, והילד כל-כך נהנה לעשות לעצמו טוב – כך שאתם רואים ילד בריא שמתחזק ושמח בו זמנית – תענוג לכל הורה.

ערכת הנינג'ות לילדים מציעות ציוד טיפוס מותאם לילד, ומציעות סט טיפוס ייחודי עם סולמות אנכיים ואחיזות מגוונות לאורך חבל (סליקליין) שעובד על שרירי הליבה, היציבות, הקואורדינציה, הכוח ומה לא? תנו לילדכם ערכה משנת חיים של ציוד טיפוס לילדים, ותתחילו ליהנות עם הילד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh