ציוד פנאי ומשחקים ל- 100 משפחות עם צרכים מיוחדים

ציוד פנאי ומשחקים ל- 100 משפחות עם צרכים מיוחדים

עיריית רחובות ממשיכה לדאוג לאוכלוסיות המיוחדות ולהעביר את המסר שהם לא לבד, גם כשאין מסגרות חינוך עבור הילדים.

על מנת להקל ולו במעט על הקשיים והאתגרים הניצבים בפני המשפחות בתקופה זו בה השגרה החשובה השתנתה עבור הילדים המיוחדים, נרכש עבורם ציוד פנאי .

למעלה מ- 100 משפחות שבהן ילדים עם צרכים מיוחדים קיבלו לביתן בימים האחרונים חבילות ציוד פנאי מתאים, הכולל משחקים וטאבלטים, באמצעות יחידת המתנדבים של האגף לשירותים חברתיים.

הציוד התקבל בהתלהבות ובהתרגשות רבה, המשפחות התרגשו מאד מתשומת הלב והודו על הסחת הדעת משגרת ההסגר. כל חבילה שנשלחה למשפחות הותאמה במחשבה רבה, על מנת ליצור כמה שיותר עניין והנאה בימים לא פשוטים אלה.

את היוזמה הובילה חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, יחד עם מחלקת שיקום נכויות באגף הרווחה, ובשותפות עם ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, קרן שלם ואקי"ם רחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: "שגרת החיים של משפחה עם ילדים מיוחדים מאתגרת כעת שבעתיים: ללא טיפולים או לימודים, עם הנחיות להישאר בבית. לכן ביקשנו להקל עליהן באמצעות חלוקת ציוד פנאי. גם בימים רגילים וגם בימים כאלה, אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת למשפחות מיוחדות".

חברת המועצה אורית שרגאי: "כולנו נמצאים בתקופה קשה ומאתגרת אך המשפחות שלהן ילדים עם צרכים מיוחדים מאותגרות במיוחד כאשר המסגרות אינן פעילות, מרחב התנועה והיכולת להסתובב בחוץ מוגבלים ושגרת הטיפולים הופסקה. זוהי הזדמנות להקל ולו במעט על הקושי ולשמח את המשפחות. תודה לכל השותפים ליוזמה הזו, לרבקה שטאובר מנהלת מחלקת שיקום ונכויות באגף הרווחה ולכל הצוות שלה עם תשומת הלב למשפחות והתאמת ציוד הפנאי, ולכל המתנדבים. תודה מיוחדת לראש העיר רחמים מלול שרגיש מאד לאוכלוסיות המיוחדות ותמיד נכון לסייע".

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "בימים אלה כשילדים בעלי צרכים מיוחדים אינם במסגרות ובמסגרות משלימות, המשפחות מתמודדות עם קשיים לאורך זמן. אנו פועלים לסייע להם כאוזן קשבת, בסיוע במזון וכן בציוד פנאי על מנת להקל את ההתמודדות במהלך היום".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh