צעירי רחובות, בואו לתפוס כיוון עם הפלטפורמה!

צעירי רחובות, בואו לתפוס כיוון עם הפלטפורמה!

הפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני פותח את ההרשמה למחזור ה-11 של התכנית "תופסים כיוון"* במסגרת התכנית מנהלים בכירים בעולם התעסוקה ילוו את הצעירות והצעירים, יעניקו להם חונכות אישית ויסייעו להם להשתלב באופן מיטבי בעולם התעסוקה*

התכנית כוללת סדנאות לטיפוח מצוינות אישית, שיפור יכולות ומיומנויות ופיתוח מערך קשרים רחב*

התכנית מיועדת לתושבות ותושבי העיר רחובות, בגילאי 18-35, בוגרי תואר ראשון/שני/הנדסאים* להרשמה לתכנית לחצו על הלינק>> https://bit.ly/3wvBei8
פרטים נוספים בפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני בטל' 08-931-4812

המחזור ה-11 של התכנית "תופסים כיוון" יוצא לדרך: "הפלטפורמה"- מרכז הצעירים של עיריית רחובות קורא לצעירים וצעירות העיר להירשם לתכנית מהפכנית שתיפתח להן דלתות בעולם התעסוקה. התכנית מיועדת לתושבי העיר בגילאי 18-35, בעלי תואר ראשון/שני/הנדסאים המעוניינים לפתח מצוינות תעסוקתית ושואפים לקדם את הקריירה המקצועית שלהם.

משתתפי התכנית יזכו לליווי מקצועי וחונכות אישית ע"י בוגרי יחידות שלדג, מנהלים מובילים בשוק העבודה הישראלי. המנהלים ישמשו עבור הצעירים "כמנטורים" וילוו אותם לאורך התכנית במתן כלים פרקטיים להשתלבות והצטיינות בעבודה ויסייעו להם בפיתוח מערך קשרים. בנוסף, הצעירים שייבחרו להשתתף בתכנית יעברו סדנאות רבות למיקוד תעסוקתי, שיפור יכולות וכישורים, הובלת פרויקטים ויוזמות שונות.

ההרשמה החלה וניתן להירשם לתכנית באמצעות אתר הפלטפורמה>>

https://bit.ly/3wvBei8
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם רכזת התכנית, הדס קומן בטל' 08-9314812.

שימו לב, מס' המקומות בתכנית מוגבל ל-18 משתתפים בלבד והיא צפויה להתחיל ב-20.5.22.

להיכרות פרויקטים ותכניות נוספות של "הפלטפורמה"- מרכז הצעירים העירוני, הצטרפו לעמוד הפייסבוק >> https://www.facebook.com/HaplatformaRehovot

ולעמוד האינסטגרם>> https://www.instagram.com/haplatformarehovot/

ראש העיר רחמים מלול: "הפלטפורמה ממשיכה לקדם את הצעירים בעיר ולהעניק להם הזדמנויות חדשות לפיתוח הקריירה. אני קורא לצעירות והצעירים בעיר להגיש מועמדות לתכנית שהקמנו במיוחד עבורם, ובכך להתחיל לקדם את הקריירה המקצועית שלכם".

חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "תכנית תופסים כיווון היא דרך נוספת שבה אנחנו משקיעים בהתפתחות בקריירה של צעירים תושבי העיר. חשובה לנו ההשכלה וחשוב לנו גם הפיתוח המקצועי לאחר רכישת ההשכלה. צוות הפלטפורמה מקיים את התכנית המשובחת הזאת כבר שנים רבות בהצלחה עקבית. אני רוצה להודות לצוות המרכז ולמנטורים הנפלאים על העבודה הברוכה".

לדברי אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "התוכנית "תופסים כיוון" הינה ייחודית בכמה היבטים: היא מיועדת להנדסאים ואקדמאים, היא מכוונת למצוינות תעסוקתית, הצעירים שייבחרו להשתתף בה יקבלו ליווי של מנטורים בכירים ומנוסים בשוק התעסוקה ואחוזי ההצלחה גבוהים. כל צעירה וצעיר בעלי מוטיבציה להצלחה, שיתקבלו לתוכנית מבטיחים לעצמם מסלול קריירה מיטבי".

לדברי אתי פרץ היימס מנהלת "תופסים כיוון" :"התכנית מעניקה כלים, ידע ורשת קשרים רלוונטית עבור צעירי העיר בשלב שבו הם מנסים להשלב בעולם התעסוקה כשעדיין אין להם ניסיון מקצועי ממשי. תופסים כיוון מעניקה להם הזדמנות להתפתחות אישית ומקצועית במטרה להשתלב בתפקידים שיתאימו לפוטנציאל, ההשכלה והרצונות שלהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh