קבוצת ריצה והליכה לבעלי מוגבלויות של עמותת "אתגרים" מרחיבה את פעילותה

קבוצת ריצה והליכה לבעלי מוגבלויות של עמותת "אתגרים" מרחיבה את פעילותה

במסגרת פעילות הקבוצה לוקחים חלק מגוון רחב של אנשים עם מוגבלויות פיזיות, חושיות, קוגניטיביות ואוטיזם, מעל גיל 16, המסוגלים ללכת. הפעילות הינה אינדיבידואלית ובנויה לפי תכנית אישית

בחודש מרץ האחרון נפתחה לראשונה ברחובות קבוצת ריצה והליכה, המופעלת על ידי עמותת 'אתגרים' ומיועדת לאנשים בעלי מוגבלויות. הקבוצה, שנפתחה ביוזמתה של חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, ד"ר רוני באום, זכתה להצלחה גדולה שבעקבותיה הוחלט להרחיב את פעילותה לימי פעילות נוספים. הקבוצה מתאמנת במרכז הספורט של הפקולטה לחקלאות ומתאמנים במסגרתה פועלים אנשים בעלי מוגבלויות, כאשר לכל אחד מהם מוצמד מתנדב וחונך מקצועי ומיומן – סה"כ 20 מיוחדים ומתנדבים.

הקבוצה מקיימת את פעילותה בימי שני, ומשתתפים במסגרתה מגוון רחב של אנשים עם מוגבלויות פיזיות, חושיות, קוגניטיביות ואוטיזם, מעל גיל 16, המסוגלים ללכת. הפעילות הינה אינדיבידואלית ובנויה לפי תכנית אישית של מרכזת הקבוצה, המאמנת אורית קישלנסקי, אשר קידמה את הקמתה של הקבוצה.

ד"ר רוני באום: "עמותת אתגרים משלבת ספורט אתגרי, העצמה ושילוב חברתי של אנשים מיוחדים ועושה זאת בהצלחה רבה. אני שמחה שבתוך פחות משנה התבססה הקבוצה ברחובות. לאור ההצלחה, אנו מרחיבים את הפעילות ואני מזמינה את האנשים המיוחדים של רחובות להגיע ולהיות חלק מקבוצת אתגרים רחובות". אורית קישלנסקי: "לאחר הצלחת הקמתה של קבוצת הריצה וההליכה, אנו מרחיבים את פעילותינו עבור כל אדם עם מגבלה שיכול להשתלב ומעוניין להצטרף אלינו וקוראים למתנדבים נוספים לקחת חלק בפעילות החברתית החשובה הזו. חשוב לנו להדגיש עבור המתעניינים, שאין צורך בכושר גופני כלשהו ואנו נשמח לקבל כל מי שיכול ומעוניין". 

עמותת "אתגרים" פועלת כבר למעלה מ-20 שנים לקידום, שיקום, שילוב בחברה והעצמה של אנשים עם מוגבלות דרך ספורט ופעילות אתגרית. "אתגרים" מפעילה חוגי ילדים ונוער בתוכניות שיקומיות חינוכיות, מקיימת טיולי אתגר בטבע ומעודדת ספורט עממי והישגי לחיזוק יכולותיהם של אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה ובחברה. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של אנשיה לפרוץ גבולות בכוחם להתגבר על מכשולים, לממש ולהוביל את עצמם לחיים עצמאיים מלאי תקווה וסיפוק ובכך לשנות את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים בכל רחבי הארץ.

לפרטים והצטרפות ניתן לפנות לאורית קישלנסקי: 054-9732620.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh