קבלן בשירות עירייה אחרת נתפס ״על חם״ משליך פסולת בשטחי העיר

קבלן בשירות עירייה אחרת נתפס ״על חם״ משליך פסולת בשטחי העיר

עיריית רחובות נלחמת במשליכי פסולת בניה בשטחים הפתוחים. המחלקה למניעת השלכת פסולת בנייה הפועלת בשיתוף הפיקוח העירוני במסגרת אגף התנועה, פועלת בכל ימות השנה על מנת להילחם בתופעה זו ולאכוף את החוק במגוון דרכים: באמצעות תצפיות אנושיות וטכנולוגיות, מודיעין ומארבים, אמצעים מתקדמים כגון רחפנים ומצלמות סמויות, ואפילו פקחים על טרקטורונים בשטח, כדי להגיע במהירות אל מבצע העבירה ואף לתפוס אותו על חם לעיתים.

אתמול נתפס ״על חם״ נהג משאית פינוי גזם של חברה קבלנית, המועסקת בשירות עירייה אחרת מאזור המרכז, כשהוא משליך פסולת

בשטח הפתוח במזרח העיר*. המצלמות הסמויות של המחלקה בשטח תיעדו את כניסת המשאית ואת פעילות שפיכת הפסולת.
באמצעות המצלמות גם התגלה מספר המשאית, וזהות הבעלים. המחלקה יצרה קשר עם החברה, והתברר כי מדובר בקבלן פינוי פסולת אשר עובד בשירות עירייה אחרת ממרכז הארץ.

החברה נדרשה על ידי עיריית רחובות לשלוח את הנהג מיידית לאסוף את הפסולת שהשליך בשטח, וכך אכן עשתה.
כאשר הגיע לפנות את הפסולת, פקחי השיטור העירוני רשמו דו״ח לנהג, והעבירו את דו״ח הפעילות לאגף התברואה ברשות המקומית שבשירותה עובדת הקבלן שהשליך את הפסולת.

*ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט פיקוח ושיטור עירוני: "המחלקה למניעת השלכת פסולת בנייה בשיתוף השיטור העירוני מבצעים פעילות אכיפה מדי שבוע בנושא השלכת פסולת הבנייה, כדי לשמור על הנקיון, השטחים הירוקים והסביבה ברחובות. זוהי דוגמא מצוינת לאכיפה מיידית בשטח באמצעות הכלים המתקדמים שבידינו, ונמשיך לעשות כן על מנת לאכוף את החוק בכל שטחי העיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh