קבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר לקבוצת מכבי טופז רחובות

קבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר לקבוצת מכבי טופז רחובות

השבוע נערכה קבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר לנערות מכבי טופז לכדורסל, שזכו במדליית כסף במשחקי מכבי אירופה. האירוע נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מחזיקת תיק קידום מעמד האשה, אוה גור, מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי ומנכ"ל החברה העירונית, איציק עובדיה, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה, אביבה חלבי- וכמובן, נערות הקבוצה הזוכה והמאמנת.

כזכור, קבוצת הנערות של מכבי רחובות נסעה לבודפשט, כדי לייצג את רחובות ואת ישראל במשחקי מכבי אירופה.  קבוצת הנשים מכבי טופז רחובות קרויה על שם טופז אבן חן קליין, אשר נספתה באסון הכרמל.

מדי ארבע שנים מתקיימים משחקי מכבי אירופה. המשחקים האזוריים של אירופה הינם אירוע ספורטיבי בינלאומי ייחודי ומוביל, בו משתתפים כ- 3000 ספורטאים מכלל מדינות אירופה וכן מדינות אורחות מארה"ב, אוסטרליה, דרא"פ וכמובן ישראל.

השנה רחובות נבחרה לייצג את ישראל מטעם מכבי תנועה עולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים. 11 נערות שחקניות בעיר, תלמידות בתי הספר קריית המדעים, דה שליט, קציר ואורט נסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד.

בטרם הנסיעה הן הגיעו ללשכת ראש העיר, רחמים מלול, וקיבלו ממנו את ברכת הדרך ואיחולי בהצלחה; השבוע, לאחר זכייתן במדליית הכסף, הן הוזמנו לקבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר.

הכדורסל עבור הנשים במכבי רחובות הוא לא רק ספורט, הקבוצה היא מעין בית עבור הבנות המשלב פעילויות התנדבות, מעורבות קהילתית לצד כדורסל מקצועי ומהנה.

ראש העיר רחמים מלול: "אני נמצא בקשר ארוך שנים עם הוריה של טופז, שבחרו להטמיע את המורשת של טופז על ידי הנצחות ערכיות לנשים בעיר. שמחתי לראות שאתן נושאות בכבוד ובגאון את זכרה של טופז. אני מברך אתכן על כל המאמץ שאתן משקיעות כל השנה, ועל ההישגים שאתן מביאות לעיר רחובות".

ח"מ אוה גור, מחזיקת תיק נשים ויו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "כחלק מפעילות הפורום לקידום מעמד האישה, משמח לראות את הנכונות שלכן ואת היכולות. אתן מביאות כבוד לעיר ולמדינה, ומייצגות בכבוד את נשות רחובות בספורט הנשי ברחבי העולם".

ח"מ רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אני רוצה לברך אתכן על זכייתכן, ושמח שאתן מהוות מודל לחיקוי וגאווה לעיר. מאחל לכן בהצלחה בהמשך ואנחנו כמובן נמשיך לתמוך, לפרגן ולקדם בכל מה שניתן".

אינה בוטנקו, מאמנת קבוצת טופז: "אני מודה לראש העיר ולמנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה שבזכותם הצלחנו לממש את הנסיעה. אנו גאות על כך שייצגנו בכבוד את העיר גם בתחום הספורט וגם בתחום הנשי חברתי. תודה גם לנעמי לנגפורד ורותי זלוף".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh