קול קורא: אלן קאר מחפשת את המעשן הכי כבד של רחובות

קול קורא: אלן קאר מחפשת את המעשן הכי כבד של רחובות

לרגל השקת הסניף החדש ברחובות שנפתח לפני כחודש, רשת אלן קאר מחפשת את התושב שמעשן הכי הרבה על מנת לסייע לו להיגמל בעזרת השיטה הייחודית שתחגוג ביולי 36 שנה להיווסדה.

התושב הנבחר ייהנה מסדנה ללא תשלום ומפגישות חיזוק אישיות במידת הצורך למשך שנה. מה צריך לעשות על מנת להיות האחד? היכנסו לדף הפייסבוק של אלן קאר, חפשו את פוסט הפעילות או פנו בהודעה בפרטי והרחיבו אודותיכם ועל הרגלי העישון שלכם.

ייחודה של השיטה של אלן קאר הוא שהיא לא רק מלמדת אנשים איך להפסיק לעשן אלא היא גם מבטלת את הרצון לעשן והגעגוע לסיגריות ומאפשרת למי שהפסיק להמשיך ליהנות מהחיים בלי לפצות את עצמו באכילה מוגברת, בלי לקנא במעשנים אחרים או להתגעגע לסיגריות ובלי לשנות הרגלים – להמשיך לשתות קפה (אין צורך להיגמל גם מקפאין), אלכוהול, לצאת עם חברים לבילויים. במפגש עצמו אין שימוש בתרופות, תחליפים, טיפולים או גימיקים, איננו עוסקים בהפחדות או שיחה על נזקי העישון, הרי כל זה ידוע לכל, סיגריות זה לא בריא.

לדברי עומרי הנובר, ממנהלי סניף אלן קאר ברחובות: "אנו פוגשים במעשנים רבים שאומרים לנו שהם מקרה אבוד והם בחיים לא יצליחו להיגמל, שהם מעשנים כל כך הרבה וכל כך הרבה שנים… אנו רוצים להראות שיש תקווה גם למעשנים הכי כבדים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh