קול קורא מטעם החברה העירונית: מקימה פורום אומני במה רחובותיים

קול קורא מטעם החברה העירונית: מקימה פורום אומני במה רחובותיים

מחלקת הפקות ואומנויות הבמה של החברה העירונית רחובות, מקימה בימים אלה מאגר אומנים רחובותיים מתחום אומנויות הבמה, על מנת לבדוק אפשרות לשלב אותם בפעילות התרבות בעיר.

אומנים רבים ואנשי רוח צמחו ברחובות. עוד מימי הסופרים המייסדים היו אלה משה סמילנסקי, רחל המשוררת ואלכסנדר פן ועד יוצרים ומוסיקאים כדן אלמגור, דני רובס ואייל גולן וכמובן עשרות האומנים והיוצרים שבגרו בבימת הנוער רחובות ובהם אקי אבני, דניאל גד, דניאל מורשת ועוד. בנוסף לאושיות אלה, פעלו ופועלים בעיר עשרות מוסיקאים, שחקנים, זמרים ואומני במה שדואגים לתושבי העיר ובכלל לצרוך תרבות ואמנות בדרכים שונות.

בשל משבר הקורונה, ידוע כי רבים מאומני ישראל הגיעו לאחרונה למצבי קיצון כלכליים שדרשו מהם להחליף את מקצועם, גם אם באופן זמני. על מנת לסייע למצב, מחזיק תיק התרבות מר עודד עמרם וח"מ מר גיא צור, בשיתוף מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, איציק עובדיה ומנהל מחלקת הפקות ואומנויות הבמה, שלמה טולדו, הוחלט לעזור לאומנים בני העיר, ולהקים מאגר אומני במה שיכלול את פרטיהם, ולשלבם ביתר שאת במיזמי התרבות של העיר, באירועים, בהדרכות, בטקסים וכיו"ב וכך לתת דגש ליצירה הרחובותית ולהעלות על נס את אומניה הפעילים והמתגוררים בתחומה.

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "מטרת הפורום היא לתת לאומנים תושבי העיר לקחת חלק באירועי התרבות של העיר. בייחוד בתקופה זו, בה מתחיל המשק להתאושש והתרבות עדיין נשרכת מאחור, אנו חייבים לחזק אותה לא רק בשביל האומנים אלא גם בשביל כולנו. אני מזמין את אומני רחובות להצטרף לפורום. הפיילוט הראשון מתרחש בימים אלו, במסגרת פעילות מתעמלים ושרים בגינות העיר, מופיעים זמרים בני העיר, מיד לאחר סיום הפעילויות הספורטיביות לקהל המבוגר".

על מנת להצטרף לפורום, אומנים ויוצרים מתחומי אומנויות הבמה – מוסיקה, תיאטרון, מחול וכיו"ב – מוזמנים להגיש מועמדותם לחברות בפורום הנ"ל בתנאי שיעמדו בתנאים הבאים: מעל גיל 21, מגורים בעיר רחובות (ועפ"י הרישומים בעירייה אף משלמים את הארנונה).

בנוסף למסמכים המעידים על התנאים לעיל (צילום ת.ז. ו/או חוזה שכירות) יש לצרף את הפרטים הבאים:

  1. שם האמן/נית
  2. תחום אמנותי
  3. פרטי יצירת קשר, לרבות מס' טלפון ודוא"ל
  4. רזומה מקצועי הכולל מוסדות לימוד, הכשרה, קורסים וכיו"ב
  5. רשימת מופע/ים קיימים (אם יש) והתאמה לסוג קהל (גיל, מגזר, מגדר וכיו"ב)
  6. ניתן לצרף פליירים, פלקטים, ניוזלטר, קישורים ליוטיוב, פייסבוק וכיו"ב
  7. ניתן לצרף המלצות / ממליצים

הרישום למאגר הנתונים אינו מהווה התחייבות לשילוב והשתתפות באירועי העיר, אלא עפ"י התאמה ושיקול דעת מקצועי.

את הקול הקורא והצרופות יש לשלוח למייל: rakefetz@ironitr.co.il |  לפרטים נוספים: 08-6683885/91

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh