קונים ברחובות ותומכים בעסקים המקומיים

קונים ברחובות ותומכים בעסקים המקומיים

עיריית רחובות פותחת בקמפיין: דווקא עכשיו קונים ברחובות ותומכים בעסקים המקומיים.

לאור מגבלות ההתקהלות והנחיות לסגירת חלק מהעסקים במרחב הציבורי נפגעה פרנסתם של עסקים רבים בישראל. עיריית רחובות מבקשת לתמוך בעסקים המקומיים ולכן יוצאת בקמפיין פרסום ושילוט חוצות, הקורא לתושבים לרכוש רק מעסקים ברחובות.

ברחובות פועלים כ- 1700 עסקים במגוון תחומים, החל מאוכל ומרכולים וכלה בשירותים שונים. רבים מעסקים אלה נפגעו מבחינה כלכלית ומחזור המכירות שלהם ירד עקב הנחיות משרד הבריאות שלא להתקהל מעבר ל- 10 אנשים והנחיות נוספות שנועדו לבלום את התפשטות נגיף הקורונה.

עסקים רבים ברחובות מספקים שירותי משלוחים עד הבית או מצרכי לרכישה, ללא חריגה מהנחיות משרד הבריאות.

עם תחילת המשבר, בעיריית רחובות החליטו לתמוך בעסקים המקומיים ולעודד את הרכישה בהם, וקוראים לתושבים לקנות, דווקא עכשיו, ברחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: "העסקים ברחובות הנם חלק משמעותי ביותר מרקמת החיים בעיר ומאיתנותה הכלכלית של העיר. חשוב לנו לעודד אותם דווקא בימים קשים אלה, לומר להם שאנחנו תומכים בהם ולשמור על המשך קיומם. לכן אני קורא לכל התושבות והתושבים לרכוש את כל הנדרש להם בעסקים ברחובות ולהשתמש בשירותיהם, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

סגן ראש העיר האחראי על מחלקת רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ': "העסקים הקטנים והבינוניים ברחובות מהווים מנוע צמיחה משמעותי לעיר, והם תורמים לתוספת משרות בעיר. חשוב מאד לתמוך בהם על מנת לעזור להם לשרוד את התקופה הקשה הזו".

נזכיר כי בעקבות פניות של בעלי עסקים, הוחלט על הקלה בארנונה לעסקים קטנים. בעלי עסקים קטנים שעוסקים במסחר ובתי עינוגים עד 150 מטרים, אשר מתקשים לשלם את הארנונה התקופתית הקרובה שמועד תשלומה יהיה ב- 1.4, יוכלו לדחות את התשלום בחודש ימים ל- 1.5, בכפוף לפניה לאגף המיסים בבקשה לדחיית תשלום באופן מקוון: https://www.rehovot.muni.il/moked-tax/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh