קונצרט מיוחד: תזמורת קלאסיקה רחובות אירחה את מצטייני הקונסרבטוריון

קונצרט מיוחד: תזמורת קלאסיקה רחובות אירחה את מצטייני הקונסרבטוריון

בשבוע שעבר נהנו מאות תושבים משיתוף פעולה בין שני גופים מוזיקליים בעיר במסגרת סדרת הקונצרטים "שישי חופשי"

שיתוף פעולה בין תזמורת קלאסיקה רחובות בניצוחו של דורון סלומון והקונסרבטוריון העירוני רחובות בניהולה של ריטה וינוקור, יצר קונצרט מיוחד שהתקיים בשבוע שעבר. את הקונצרט פתחה מנהלת הקונסרבטוריון, ריטה וינוקור, כאשר דיברה על משמעות המצוינות במוסיקה ועל הגורמים המסייעים להגיע למצוינות בנגינה ובהם השקעה יום יומית, שעות רבות של אימונים, מורים מקצועיים ותמיכה משפחתית גדולה מאוד.

תחילה, תזמורת קלאסיקה רחובות ניגנו יצירות מפורסמות של "מפצח האגוזים" מאת צ'ייקובסקי. לאחר מכן עלתה לבמה הילה ימיני, כנרת מצטיינת מהקונסרבטוריון, תלמידתה של המורה דריה פרחומנקו. הילה מנגנת בקונסרבטוריון מגיל צעיר, היא מרבה להופיע עם הרכבי כלי קשת בכנסים ארציים של משרד החינוך ובטקסים עירוניים, ובמסגרת זו אף ניגנה סולו בכינור בטקס יום השואה העירוני בהיכל התרבות רחובות. בקונצרט היא ניגנה את היצירה "תמונה לבלט" מאת המלחין הצרפתי בריו, יצירה לא מוכרת שהייתה הפתעה חיובית מאוד לקהל שזכה לשמוע אותה בפעם הראשונה מנגינתה הנוגעת של הילה. לאחר שהקהל נפרד במחיאות כפיים סוערות מהילה, התזמורת המשיכה בתכנית וניגנה את הסימפוניה מס' 1 ברה מז'ור מאת גונו.

ולבסוף, העלו לבמה את פסנתר הכנף לכבוד הפסנתרנית נועה שפירא, תלמידה מצטיינת מהקונסרבטוריון, תלמידתה של ילנה טושמלוב. נועה מנגנת בקונסרבטוריון שנים רבות ומייצגת אותו בכנסים ארציים מטעם משרד החינוך. בקונצרט ניגנה נועה קונצ'רטו בלה מינור, אופ. 16 לפסנתר ותזמורת מאת גריג, יצירה המנוגנת על ידי אמני פסנתר ידועים בכל העולם. אין ספק שהיא עמדה במשימה הקשה בכבוד רב.

בקונצרט הבא של תזמורת קלאסיקה רחובות שיתקיים ביום שישי 7.2.20 בשעה 11:00 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, תארח התזמורת את החלילנית גולנרא הכט בר דרומא. הכניסה חופשית והציבור מוזמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh