קורס איפור אישי

קורס איפור אישי

כל אחת רוצה להיראות מושלם, ואיפור מוצלח הינו חלק משמעותי בכך. קורס איפור אישי הינו למעשה סדנה ממוקדת, בה תוכלי ללמוד את הכלים הבסיסיים והמהותיים ביותר לאיפור אישי נכון. תלמדי להכיר מקרוב את מבנה הפנים שלך, את תצורת העיניים והשפעות האיפור על איך שאת נראית, מה מתאים לגוון עורך, וכיצד להבליט את הדברים החשובים בפנייך.

זהו למעשה מפגש אחד על אחד עם מיקי בוגנים, אשר בו תיהני מקורס איפור אישי המותאם לך. בעזרת הכלים שתרכשי, תוכלי להגיע לאיפור מדויק ומחמיא בהתאם לפנייך, בין אם מדובר באירוע משפחתי או יוקרתי, או עוד יום עבודה – את הרושם הנכון תשאירי.

החשיבות בהכרת מבנה הפנים והאיפור המתאים

לרוב אנחנו נוטות להתאפר על פי מה שנראה לנו מרשים. פעמים רבות בצמצום, ומבלי להבין באמת מה ההשלכות של האיפור על מראנו הכללי. אך לאיפור ישנו כוח רב בהשפעה על מראנו, והוא יכול לשנות לחלוטין את האסתטיקה או האופן שבו אנו נחוות על ידי מי שמתבונן.

הכרת מבנה הפנים, גוון וסוג העור, וכיצד להעשיר ולשפר את עורנו – לכל אלו יש חשיבות מכרעת כאשר ניגשים לאיפור. למעשה, התפקיד של איפור הינו להבליט את היופי שלך, להדגיש את מה שמחמיא בך כבר עכשיו, ולהצליח לעשות זאת תוך כדי עדינות או פינס מסוים, שלא יהיה מוגזם. לשם כך חשוב ללמוד כיצד לעבוד עם איפור, איזה איפור מחמיא ומתאים ואיזה נראה זול או מוגזם, כיצד לדעת מה מיטיב עם עור הפנים שלך, ומה לעשות עם הריסים או העיניים, עצמות הלחיים, השפתיים, ועוד.

איפור אישי עם מיקי בוגנים

בית ספר לאיפור של מיקי בוגנים הינו מהמובילים בארץ בתחום האיפור המקצועי. על ידי טכניקות מבוססות, כלי עבודה מדויקים ואיכותיים, והבנה מעמיקה בתחום, מיקי בוגנים מלמד לאיפור מקצועי, לאסתטיקה באיפור ולהכרה והבנה מעמיקה בתחום. גם את תוכלי ללמוד כיצד לאפר, אך בקורס איפור אישי המיקוד יהיה כולו בך.

בית ספר לאיפור מתמקד בפיתוחן של מאפרות מקצועיות, אך בסדנה האישית שלך אנו ניקח את הזמן כדי להכיר אותך באופן ספציפי, להבין מה יפה לך ומה את אוהבת במראך. נשלב את המוצרים הנכונים לך, ונרכיב תיק איפור אישי משלך, שתדעי בדיוק מה מתאים לך ומה לא, מה קריטי עבור מראך ומה יכול רק להפריע לטבעיות שלך.

ישנו גם בונוס נוסף לסדנה האישית, כדי להמתיק את החוויה ולדאוג שתמיד תמצאי את המוצרים הנכונים – תזכי להנחה משמעותית על מוצרי האיפור של בית הספר לאיפור מיקי בוגנים. זה רק עניין קטן, אבל כך תוכלי תמיד לדעת שהדברים המתאימים לך ביותר נמצאים בהישג יד, מבלי להתלבט על איכותו של מוצר זה או אחר, התאמתו, או מרכיביו השונים.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh