קורס ביזמות ירוקה

קורס ביזמות ירוקה

הקורס מאפשר לתושבים שהסביבה חשובה להם להקים מיזם עירוני בתחום איכות הסביבה. הוא פתוח לתושבים ללא תשלום ומותנה בהרשמה מראש

עיריית רחובות, בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה, מזמינים אתכם לקחת חלק בקורס יזמות ירוקה. הקורס הייחודי, שפועל בערים נוספות כמו רמת גן, יבנה וכפר סבא, מיועד עבור לתושבים שהסביבה חשובה להם להקים מיזם עירוני. הקורס יכלול סדרה של 15 מפגשים דו שבועיים, הרצאות מרתקות, סיורים וסדנאות שיתנו כלים מעשיים למשתתפים על מנת לאתר, לפתח, ולקדם מיזם סביבתי-קהילתי וחברתי.

הקורס עתיד להיפתח בתאריך 29.11.16 והוא יתקיים במתנ"ס 'חוויות' ברחובות החדשה, רחוב קרוננברג 1, בין השעות 19:00-22:00. הקורס פתוח לתושבים ללא תשלום, אך הוא מותנה בהרשמה מוקדמת ומספר המקומות שבו מוגבל. מי שיעביר את תכני הקורס הוא המרצה, היועץ הסביבתי ומנחה הקבוצות, תומר יפה.

חברת המועצה ומחזיקת תיק פיתוח בר קיימא, יערה ספיר: "גם השנה אנו מציעים לתושבים פעילות מקורית ומעניינת שתסייע להם להגשים רעיון שבוער בעצמותיהם בתחום הסביבתי-קהילתי. במסגרת הפעילות תהיה למידה משמעותית של עולם היזמות הסביבתית תוך למידה תאורטית, סיורי שטח ורכישת כלים מעשיים, על מנת להגיע בסוף הלימוד למיזם שניתן להוציאו לפועל. דוגמאות ממקומות אחרים שפועלים בהצלחה הם: חנות יד שניה  "שניה וחצי", משתלה וקומפוסט (יבנה), קידום הקמה של גינות קהילתיות (רמת גן), קידום גגות ירוקים והחלטה עירונית (כפר סבא), הקמת קהילה של שוחרי סביבה –"קפה סביבה "(ראשל"צ) וטבע עירוני – שיקום "אגם הנקיק "והנגשתו לציבור (ראשל"צ). ברחובות קיים ציבור גדול של שוחרי סביבה ואנשים שרוצים "ללכלך את הידיים" ולהגשים את הרעיונות שלהם עם ולמען הקהילה. גם כיום העירייה מקדמת באהבה ובהצלחה מיזמים ש"עולים מן השטח" בתחומים מגוונים, ואם אתם כאלה, אתם מוזמנים להצטרף ולשתף אותנו ברעיונות שלכם, אנחנו נעזור לכם לקדם אותם".

לפרטים נוספים והרשמה – תומר יפה, 050-6785470

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh