קורס גמר פנסיוני – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים היכן ללמוד

קורס גמר פנסיוני – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים היכן ללמוד

כשאתם מדמיינים את העתיד שלכם, האם אתם רואים את עצמכם במקצוע מכובד שבו אתם מרוויחים היטב, מוערכים על ידי קולגות, יושבים במשרד נאה ומטופח ונהנים ממעמד כלכלי מצוין? אם כך, כנראה שאתם צריכים לבחור במקצוע של לימודי ביטוח בתחום הפנסיוני.

תוחלת החיים עולה ועולה, ויחד איתה מתפתחים המקצועות שמלווים את הגיל השלישי. לפי הסטטיסטיקה, בעוד כחמש עשרה שנים יהיו פה רוב חסר תקדים של אנשים בגיל פנסיה, ששנים רבות עוד לפניהם לבלות וליהנות. מי שישכיל לנצל את הנתון הזה ירוויח הרבה מאד כסף. אחד מאפיקי הרווח הוא לימודי ביטוח פנסיוני, שמנצל את המסה והכמות של אנשים שצריכים ביטוח פנסיוני יחד עם  הצורך האמיתי ברשת ביטחון פיננסית.

מדוע לימודי הביטוח נחשבים ללימודים "מיוחסים"?

לימודי הביטוח משלבים מגוון גדול של מקצועות בתחום הפיננסי: חשבונאות, כלכלה, מימון, אתיקה, ביטוח, ניירות ערך וכמובן קורס גמר פנסיוני. המסיימים בהצלחה את הלימודים יכולים לפתוח משרד פרטי, לעבוד במשרד ביטוח קיים או  להשתלב במגוון גדול של חברות, ובמדרג נאה של תפקידים. הידע הפיננסי שנצבר בלימודי ביטוח הוא רב ערך ומעניק כלים מקצועיים ומעשיים גם לאנשים במקצועות שאינם ביטוחיים בהגדרתם. הקורס הגמר פנסיוני מיועד לסטודנטים בביטוח שנמצאים לקראת סוף הלימודים, ורוצים קורס שיכון וימקד אותם לקראת בחינת גמר פנסיוני שמתבצעת על ידי מפקח על הביטוח והרשות לניירות ערך.

מדוע האקדמיה לפיננסים היא המקום הטוב ביותר ללימודי ביטוח?

בדיוק כפי שרופאים לומדים בפקולטה לרפואה ולא למשל במכללה המתמחה במשפטים, כך הכי טבעי עבור סטודנטים ללימודי ביטוח, שתוכנית הלימודים שלהם מורכבת מניהול כספים, ללמוד במכללה לפיננסים. מעבר לכך, האקדמיה לפיננסים מציעה כמה יתרונות שמטיסים אותה במדד שביעות הרצון של הלומדים בה:

  • קורס בונוס

סגל המכללה לפיננסים יודעים היטב, שככל שיש לכם יותר ידע, השכלה וכישורים, כך תוכלו להרחיב את תחומי ההתמחות שלכם ואת מעגל הלקוחות שלכם, תוכלו להשתלב ביותר תפקידים ולהרוויח יותר גם כעצמאיים. לכן, כל נרשם למסלול לימודים מלא מקבל קורס השקעות בשוק ההון.

  • אחוז גבוה של בוגרים

האקדמיה לפיננסים נהנית ובצדק מחוות דעת חיובית ביותר של בכירים במשק, אנשי מימון בענף ומנהלים בכירים בתפקידים שונים. זאת הסיבה שלמעלה מעשרת אלפים תלמידים סיימו בהצלחה את הלימודים ועברו את הבחינות – הלא קלות יש לומר – וכיום משולבים בכל הענפים והתחומים במשק הישראלי.

  • לימודים ברמה המקצועית ביותר
  • סגל מורים בכיר מנוסה ומומחה מעביר תוכנית לימודים רחבת היקף, ששמה דגש חזק על תכנים הרלוונטיים לעידן שלנו, המאופיין בשינויים מהירים מבחינה סוציאלית וטכנולוגית. כמו כן, הלימודים מכוונים, מעבר למתן השכלה עשירה והענקת כלים לעולם האמיתי, גם להצלחה ועמידה ביעדי מבחני הגמר.

כנסו לאתר ותקבלו מידע עדכני אודות קורס ביטוח.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh