קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הדומיננטי באינטרנט, ומשום כך, מרבית הפעילות מתנהלת דרכו. לכן, אתרים רבים נעזרים בו לצרכיהם ובין היתר, כדי להתקדם במרחבי האינטרנט. פרסום בגוגל אפקטיבי במיוחד כאשר האתרים מופיעים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש שלו. המשמעות היא שמרבית הגולשים ייכנסו לאתרים בדף הראשון וייחשפו למידע, לפרסום ואף יבצעו פעולות או רכישות – במידה והאתר מיועד לכך. מומחים לבניית אתרים בונים ומקדמים אותם. מבחינים בשני סוגי קידום אתרים בגוגל: ממומן ואורגני. לשניהם יש יתרונות וחסרונות משלהם.

שניהם מתבססים על הקלקה על מילות מפתח נבחרות. כל עסק בוחר את המילים המתארות בצורה הטובה והממוקדת ביותר את פעילות העסק או את השירות/מוצר/מחלקה אותם רוצים לדחוף קדימה. הממומן יקר, יחסית, בגלל שהלקוח משלם על כל  הקלקה, ולרוב, כמות ההקלקות גדולה מאוד. התוצאה היא קידום מהיר, יחסית. קידום אורגני מקצועי מתבסס על מאמרים ותכנים שבהם שוזרים את מילות המפתח. כאן, קצב הכתיבה  נמוך, יחסית, ולכן, ההקלקות נעשות בתדירות נמוכה יותר. גם כאן יש לכמות משמעות אבל גם לאיכות החומר הנכתב.

את המאמרים כותבים קופירייטרים מקצועיים היודעים להשתמש במילים מדויקות ומתאימות להעברת המסרים המבוקשים. כתיבה יכולה להיות בנימה שיווקית, עניינית, המלווה במידע והסברים ועוד. הגולשים והלקוחות יודעים להעריך תוכן מהימן ומפורט והמוסיף להם ערך מוסף, ולכן, ישמרו אמונים לאתר וייכנסו אליו שוב ושוב. מנועי החיפוש של גוגל יודעים להעריך אף הם חומר עשיר הנכתב כהלכה ויקדמו את האתר תוך כדי העדפתו על אחר מתחרה.

מומחים בתחום קידום אתרים בגוגל יודעים לנהל את כל הפעילות. הם יכולים להכניס מאמרים לאתרים שונים ולבצע קישורים לאתר המקודם ועוד. הם יכולים לבדוק את ביצוע האתרים על סמך תוצאות של מדידות הנעשות, מעקבים, מימדי ביצועים ועוד. המעקב נעשה על בסיס קבוע ושוטף, ומעת לעת יתקבלו החלטות אופרטיביות על דרך הפעולה הנדרשת להמשך. לעיתים, יאיצו דרך אחת על חשבון השנייה, ויש מקרים, בהם ישלבו את שתיהן לצורך השגת אפקט יעיל ומהיר. כל הפעילות תתנהל תוך כדי סיעור מוחות עם בעל האתר ובשיתוף מרבי עימו. כל זאת כדי למקסם את התוצאות ולהוביל שיפור מתמיד בביצועים.

לקידום אורגני יש משמעות נוספת שלא תמיד נמדדת במספרים. היות האתר פעיל באופן קבוע ושוטף מגדילה את העניין בו על ידי גוגל עצמה המסמנת אותו כאתר מועדף ותורמת רבות לקידומו. גם לקוחות אשר מנסים להגיע לשירות או המוצר המבוקש על ידם דרך הקלקה על מילות מפתח יעריכו אתר הנחשף לעיניהם ואשר יש בו תכנים אותם הם מחפשים. הגעה לאתר בשיטה כזאת יעילה מאוד וההנעה לפעולה בו תהיה קרובה ומהירה. אלו ויתרונות נוספים הופכים את ההשקעה בו לכדאית. מומלץ להיעזר בשירותי חברה בעלת מוניטין אשר מסוגלת לספק את כל השירותים בחבילה אחת ובין היתר בניית אתרים קידומם ועוד.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh