קניית ריהוט לחצר מחוץ למשרד

קניית ריהוט לחצר מחוץ למשרד

משרד קרקע שזכה גם בחצר הוא ללא ספק מקום אטרקטיבי יותר לעובדים ולמנהלים כאחד. הצבע הירוק ששובר את שגרת העבודה, התחושה האינטימית והמשפחתית שהגינה יוצרת ורגעי ההפסקה בהם ניתן בצעד אחד לנשום אוויר שהוא לא פיח של רחוב סואן – הופכים את מקום העבודה לנעים, רגוע ויעיל יותר. למתקדמים, אפשר לשדרג את חצר המשרד בצמחייה נאה ואפילו בצמחי תבלין שיאפשרו לכם לשתות תה עם נענע בימי החורף או להוסיף לסלט שלכם עשבי תיבול. אבל לפני הצבעים והצמחים – הריהוט לחצר הוא הבסיס. בדיוק כפי שאנו משקיעים בריהוט למשרד – כדי שיהיה נוח ושימושי – כך מומלץ להשקיע גם בריהוט מחוץ למשרד, בחצר.

ריהוט לחצר – מתאים לארוחת צוהריים

הפסקת הצוהריים היא זמן המנוחה של העובדים שלכם, וכן, גם של צוות המנהלים. במקום להתכנס במטבחון הצפוף או לאכול בעמדת העבודה, אפשרו לעובדים שלכם לאכול בנחת וברוגע בחצר המשרד. לצורך זאת יש לקנות רהיטי גינה לחצר מחוץ למשרד שמורכב משולחנות וכסאות. ניתן לבחור בשולחנות מרובעים או עגולים כולל כסאות, ואפילו בשולחנות פיקניק שכולם אוהבים. חשוב במקרה זה לוודא שהשולחנות לא גבוהים לא נמוכים מדי, שכן לא מדובר בהפסקת קפה אלא בארוחת צוהריים ומומלץ שהישיבה תהיה נוחה ומותאמת. עם זאת, כדאי לבחור בריהוט קליל ומשוחרר יותר שיהווה חוצץ בין אווירת ההפסקה לאווירת המשרד.

פינת ישיבה להפסקה או להמתנה לאורחים

אם המשרד שלכם מקבל אורחים – לקוחות וקולגות, או אפילו עובדים בזמן חילופי משמרות – כדאי להשקיע בפינת ישיבה שתאפשר קבלת פנים נעימה או מנוחה בזמן הפסקה – לשיחות עבודה בלתי רשמיות או להפסקות קפה. פינות ישיבה מסוג זה יכולות להיות קלילות יותר – שולחנות עגולים גבוהים וכסאות בר או אפילו ספות ישיבה מסביב לשולחן נמוך. גם במקרה זה, שולחן פיקניק יכול להתאים.

התאימו את ריהוט הגן לסוג העיסוק שלכם

בבחירת ריהוט לחצר המשרד, חשוב לקחת בחשבון האם לקוחות יגיעו אל הגינה שלכם, או שמא מדובר בגינה שתשמש את עובדי המשרד בלבד. כמו כן, אם המשרד שלכם הוא משרד יוקרתי שמקבל אליו לקוחות מהפירמה הגבוהה, כדאי להשקיע בריהוט יוקרתי שמעיד על תחום העיסוק שלכם ומשדר וותק, ניסיון ועוצמה. אם החצר משמשת רק את העובדים, תוכלו להסתפק בריהוט יום-יומי, נעים ופשוט.

מלבד ריהוט לחצר – מה עוד ניתן להוסיף?

אמנם ריהוט לחצר הוא מרכז העניינים, אך כדאי לבחור במוצרים משלימים שיספקו אווירה מושלמת – הצללה לימי החורף והקיץ, טיפוח של צמחייה בין אזורי הישיבה, ואם בחצר שלכם יושבים לאכול, לשתות קפה או לעשן – חשוב לדאוג לפחי אשפה שיאפשרו ליהנות מחצר נקייה ומטופחת.

הגנה על הריהוט שלכם מפני נזקי מזג אוויר

כיום תוכלו למצוא ריהוט לחצר מחוץ למשרד מסוגים שונים – ריהוט עץ, ריהוט אלומיניום, ריהוט בד וכן ריהוט פלסטיק. באיזה ריהוט שתבחרו – חשוב לזכור שמזג האוויר הישראלי הוא קיצוני למדי – בקיץ השמש יוקדת ובחורף – הגשמים חזקים ובלתי פוסקים, ואם נמצאים במקום גבוה – ישנן רוחות עזות וקור שעלול להזיק לריהוט. לכן, כדי שלא תצטרכו להחליף את הריהוט שלכם לאחר עונה אחת – חשוב להקפיד על כיסוי מתאים. למשל, יצירת הצללה שתשמור על הריהוט וגם על האנשים בחורף ובקיץ, או רכישה של כיסוי מתאים לריהוט להגנה מפני שמש ורטיבות. כמו כן, ברכישה של הריהוט כדאי לבחור בריהוט איכותי שלא נפגע בקלות ממזג האוויר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh