ראש העיר נענה לבקשת התושבים

ראש העיר נענה לבקשת התושבים

מפגש שיתוף הציבור יידחה בשעה על מנת לאפשר להם להשתתף בו.

היום בשעה 18:00 ייערך מפגש שיתוף הציבור בנושא תוכנית מזרח העיר בראשות ראש העיר, צוות מינהל ההנדסה והאדריכל מנדי רוזנפלד* במפגש יוצגו עקרונות התוכנית, יתקבלו התייחסויות התושבים ויינתן מענה לשאלות * שעת המפגש עודכנה לאחר שתושבים רבים פנו לראש העיר ולעירייה בבקשה לאחר את המפגש. ראש העיר נענה לבקשה והורה לדחות את המפגש בשעה 

כזכור, תכנית מזרח העיר תוצג בפני התושבים מחר בבית יד לבנים על ידי כל הגורמים המקצועיים בראשות ראש העיר.

לפני מספר שבועות אישרה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובניה את התכנון הראשוני והעקרוני לפיתוח מזרח העיר בהובלת ראש העיר ומחזיק תיק הנדסה, מר רחמים מלול.

התכנון משתרע על כ- 1,200 דונם בו מתוכננות 6,500 יחידות דיור, 700,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ו-200 דונם פארקים.

התכנית מספקת צרכים ציבוריים שונים כגון מבני ציבור, פארקים ירוקים (בשטח מתוכנן של למעלה מ- 200 דונם) ותשתיות ציבוריות נוספות שיתנו מענה להיקף ופיתוח במתחם, וכן יספקו פתרונות תנועה ושירותי ציבור לעיר הוותיקה.

יצוין כי התוכנית העקרונית שתוצג לציבור היא הטובה ביותר שנבחרה על ידי עיריית רחובות וזכתה במקום הראשון, בתחרות אדריכלים שנערכה ע"י מינהל הנדסה בין משרדי אדריכלים מובילים בישראל.

על התכנון מופקד האדריכל מנדי רוזנפלד בשיתוף עם הצוות המקצועי של העירייה וצוות יועצים מומחים בתחומי תנועה, נוף, סביבה, כלכלה, חברה, תשתיות ועוד.

כעת הגיע השלב הבא בקידום התוכנית: הצגת התוכנית בפני ציבור התושבים, בערב שיתקיים ביום שלישי, 11.6 , החל מהשעה 18:00 בבית יד לבנים ברחוב הבנים 10, דיון פתוח ומענה לשאלות, והערות ובקשות מצד התושבים.

ראש העיר, רחמים מלול: "בטרם יחל התכנון המפורט, אנו מבקשים להציג את התוכנית העקרונית לציבור. נקיים דיון שקוף ופתוח, על מנת לשתף את התושבים בתהליך החשוב, וכדי שנוכל לשמוע את הערותיהם ובקשותיהם . תוכנית מזרח העיר היא תוצאה של חשיבה אסטרטגית לטווח רחוק לטובת העיר: היא עונה על הצורך בגידול טבעי, ותתרום לחוסנה הכלכלי של העיר עם הגדלת היצע שטחי התעסוקה והמסחר שישרתו היטב את תושבי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh