רחובות בוחרת: כבר יש תוצאות!

רחובות בוחרת: כבר יש תוצאות!

העירייה יצאה הבוקר בקמפיין אורבני ירוק, במסגרתו הוטבעו מודעות רצפה בטכניקה חדשנית בעשרות מקומות מרכזיים ברחבי העיר, מחומרים מתכלים ידידותיים לסביבה.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו מנצלים את הבחירות הקרובות כדי להעביר מסר ברור: רחובות בוחרת נקי! ואנחנו קוראים גם לתושבים לעשות כן".

יניב מרקוביץ' סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר: "נמשיך לחתור ולהעביר את המסר של מהפיכת הניקיון בעיר בכל דרך אפשרית!".

עשרות מודעות רצפה הוטבעו החל מהבוקר במקומות מרכזיים ברחבי העיר. המודעות מורכבות מהמשפט "רחובות בוחרת נקי- צעד קטן לפח, צעד גדול לסביבה" ואיור להמחשה.

עיריית רחובות מנצלת את הבחירות לקמפיין אורבני ירוק אשר מושך את תשומת לב התושבים וקורא להם, בדרך מקורית, לשמור על הניקיון ברחובות.

המודעות הודפסו בטכניקה חדשנית של הדפסה מתכלה באמצעות שבלונות על מדרכות שונות. ההדפסה היא מחומרים ידידותיים לסביבה שנעלמים אחרי מספר חודשים.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו מנצלים את הבחירות הקרובות כדי להעביר מסר ברור: רחובות בוחרת נקי! אנחנו עוסקים בכל יום, כל השנה בניקיון וטיפוח העיר ואנו קוראים גם לתושבים לעשות כן".

יניב מרקוביץ' סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר: "נמשיך לחתור ולהעביר את המסר של מהפיכת הניקיון בעיר בכל דרך אפשרית: הפעם עשינו זאת באמצעות פרסום "ירוק" שלא ניתן להתעלם ממנו, מחומרים ירוקים מתכלים וידידותיים לסביבה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh