רחובות למען החיילים הבודדים

רחובות למען החיילים הבודדים

עיריית רחובות – האגף לשירותים חברתיים והפלטפורמה- מרכז הצעירים העירוני מעניקים סיוע מיוחד לחיילים בודדים משוחררים תושבי רחובות לרגל החג.

בפתחה של השנה החדשה ובצל המאבק בקורונה, עיריית רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים והפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני של החברה העירונית רחובות, התגייסו על מנת לסייע לחיילים בודדים משוחררים תושבי רחובות לעבור את תקופת החגים הקרובה: העניקו  להם שוברי שי לחג הכוללים תווי קניה ע"ס 300 ₪ לכל חייל/ת.

על-פי הקריטריונים לחלוקה, הוזמנו החיילים לקבלת שוברי השי, והחלוקה התקיימה בהתאם להנחיות התו הסגול.

הפלטפורמה היא מרכז הצעירים העירוני של עיריית רחובות, המיועד לתושבי העיר הצעירים בגילאי 35-18. כל זאת במטרה לאפשר לכל אחד ואחת לממש את הפוטנציאל האישי שלהם. במסגרת הפלטפורמה, קיימת שלוחה של הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, אשר מעניקה פגישות ייעוץ ללא עלות לחיילים משוחררים במגוון תחומים כגון: לימודים, מיצוי זכויות וכתיבת קורות חיים, זאת על מנת לסייע ולהקל על השתלבותם בחיים האזרחיים.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו שמחים להעניק לחיילים הבודדים את השוברים לכבוד ראש השנה. אנו מודים להם על כך, שעל אף האתגרים וההתמודדויות בחיים האישיים שלהם, הם בחרו לדחוק את הכל לצד על מנת לתרום למדינה את חלקם, ולשרת בצה"ל. אני מאחל לחיילים ולמשפחותיהם חג שמח ושנה טובה, ומקווה כי התווים יאפשרו להם לחגוג את החג בכבוד".

חבר המועצה אסף אלבר מחזיק תיק צעירים: "תמיכה בחיילים הבודדים היא עוד נדבך בסולידריות החברתית שלנו. דווקא בימים האלה, חשוב לזכור את מה שמחבר בינינו ואת מה שמשותף. לזכור מי תומך בנו ובמי עלינו לתמוך. התנדבות ומעורבות חברתית, הם חלק מחוסן של חברה וכן חלק מחוסן אישי. זה הזמן לבדוק איך אנחנו יכולים להתגייס, לעזור ולתמוך באחרים. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לכולנו שנה טובה ומתוקה, שנה של אחווה, חיבור ואהבה".

פרטים נוספים בטלפון: 08-9314800

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh