רחובות ממריאה: כיתות סייבר לעידוד הגיוס ליחידות העילית

רחובות ממריאה: כיתות סייבר לעידוד הגיוס ליחידות העילית

בנות נוער מרחובות יוכשרו במסגרת תוכנית ייחודית של משרד המודיעין לקראת הגיוס לשירות משמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה בקהיליית המודיעין. שר המודיעין אלי כהן סיכם עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, על הקמת כיתות סייבר במטרה לשלב תלמידים ותלמידות ממגזרים שונים במערך הסייבר והמודיעין של שב"כ, מוסד ואמ"ן.

שר המודיעין אלי כהן: "משרד המודיעין בראשותי מתגייס למען בני ובנות הנוער ברחובות ואני שמח לקדם תוכנית להכנתם לקראת גיוס לשירות מאתגר ומשמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה במוסד, שב"כ וצה"ל. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על הירתמותו. המיזם יסייע לבני ובנות הנוער להשתלב בתעשיית ההיי-טק בתום השירות".

המסלול המצליח "ממריאות", קיבל השנה תוספת תקציב משמעותית ומתרחב גם לרחובות. המסלול מיועד לתלמידות תיכון בכיתות י'-י"ב מהפריפריה, הבוחרות במסלול שירות לאומי-אזרחי. המטרה היא להכשיר וללוות את התלמידות לקראת גיוסן לתפקידי סייבר וטכנולוגיה משמעותיים בקהיליית המודיעין, ובכך למצות את ההון האנושי בפריפריה.

ההזדמנות ניתנת במסגרת המיזם לצעירים ולצעירות לשרת ביחידות הסייבר והטכנולוגיה ובקהיליית המודיעין, הופכת בעבורם לכרטיס כניסה חשוב ומשמעותי לאזרחות ובכך גדלה כמות המתגייסים המגיעים לתפקידים אלה מאזורי הפריפריה, שיזכו בתום השירות להצעות עבודה אטרקטיביות בשוק העבודה. לטובת הפרויקט הוקצה תקציב ייחודי לשנה הראשונה בסך 9 מיליון שקלים.

שר המודיעין אלי כהן: "המיזם יסייע לצעירים וצעירות המוכשרים מרחובות לקבל הזדמנות אמיתית ושווה למצות את מלוא יכולותיהם. המיזם עונה על צורך הולך וגובר בכוח אדם איכותי לקידום היכולות הלאומיות של מדינת ישראל".

ראש העיר, רחמים מלול: "התכנית החדשה תאפשר לבנות הנוער שלנו לגלות עולם תוכן חדש ולקחת חלק בעתיד במערך הסייבר והטכנולוגיה במוסד, בשב"כ ובצה"ל. אני מברך על היוזמה של משרד המודיעין ומודה לשר, אלי כהן על התמיכה בבני ובנות הנוער ברחובות".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "היוזמה של משרד המודיעין תפתח דלת נוספת בפני בנות הנוער בעיר ותאפשר להן להשתלב בעשייה משמעותית למען מדינת ישראל. תכנית חשובה זו תצטרף לתכניות רבות ומגוונות שמערכת החינוך העירונית מציעה לבני ובנות הנוער".

חבר המועצה גיא צור: "תודתי נתונה לחברי השר אלי כהן ולכל משרד המודיעין על פעילותו החשובה. אני בטוח שבני הנוער תלמידי מערכת החינוך ייהנו מהיוזמה החשובה והמלמדת. תודתי נתונה גם לראש העיר, רחמים מלול, ולמחזיק תיק החינוך מ"מ ראש העיר זהר בלום על שיתוף הפעולה, כאשר חרתו על דגלם את נושא החינוך כראשון במעלה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh