רחובות תצטרף לתכנית הצהרונים 'ניצנים'

רחובות תצטרף לתכנית הצהרונים 'ניצנים'

פריצת דרך: עיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית הגיעו להסכמה משותפת – רחובות תצטרף לתכנית הצהרונים 'ניצנים'.

ראש העיר, רחמים מלול: "אני רואה בסבסוד שניתן על סך של 200 שקלים כבשורה משמעותית להורים. עם זאת, אני נלחם עם משרדי הממשלה בכדי להעלות את הסבסוד ל- 300 ₪ לילד. נמשיך לשתף פעולה עם הנהגת ההורים העירונית בנושאים חשובים מעין אלה על מנת לספק מענה מיטבי להם ולילדיהם"

ביום שני (31.7) התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר, רחמים מלול, יחד עם הנהגת ההורים העירונית, על מנת ליצור יחד מתווה הנותן מענה מיטבי לילדים בצהרונים.

בפגישה נכחו, ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהלת הצהרונים בחברה העירונית, מיכל קרקוף. מהנהגת ההורים: אורית שרגאי, צופית גולן, יניב עבדי וגיל ויינר.

במסגרת הפגישה, עיריית רחובות הגיעה להסכמה עם הנהגת ההורים העירונית, בראשותה של אורית שרגאי, להצטרפות לתכנית הצהרונים 'ניצנים' לכיתות א',ב', כאשר המתכונת תכלול הפעלת צהרונים בכל בתי הספר, עפ"י החוק. המתכונת הרחבה שעליה הוחלט בישיבה כוללת צהרון עד השעה 17:00, שירות שמירה, פעילות בימי חופשה, שני אנשי צוות בכתה וחוג אחד.

מהנהגת ההורים העירונית נמסר כי: "הנהגת ההורים מודה לראש העיר, רחמים מלול, לסגנו ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ולמנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה, על שיתוף הפעולה ועל השמת החינוך וטובת הילדים בראש סדר העדיפויות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh