רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

רעיונות למתנות לאורחים בחתונה

יום חתונה הוא יום מיוחד ומתוכנן לפרטי פרטים. יש המון התלבטויות אולם או גן? די ג'יי או תזמורת? קונספט מודרני או וינטג'? החתן והכלה מקבלים החלטות חשובות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. בתוך רשימת המטלות חשוב להכניס גם מתנות לאורחים בחתונה. כדי שלא תצטרכו להתלבט הרבה ארגנו לכם שלל רעיונות שאחד מהם בטוח יתאים עבורכם.

מתנות מקוריות לאורחים:

צנצנת אישית עם הפתעות- ישנם צנצנות קטנות ומרשימות המיועדות לאכסון פריטים קטנים במיוחד. כדוגמת סוכריות עדשים, שקדים אגוזים ועוד. ניתן לחלק לכל אחד מבאי האירוע צנצמת קטנה עם פתק תודה בפנים ומשהו מתוק. הצנצנת תהיה שימושית עבורם למילוי חוזר ותהיה מזכרת מקורית מיום כל כך מיוחד.

תמונת מגנט על מחזקי מפתחות- לכולם יש תמונת מגנטים מחתונות. מדובר בטרנד מקובל, אבל לא כל המגנטים מגיעים ליעדם. חלק מהאורחים לוקחים אותם חלקם שוכחים מהם וחלקם הולכים לאיבוד. כאשר האורחים יקבלו תמונה אישית שלהם מהאירוע על מחזיק מפתחות ביציאה מהאולם תבטיחו לעצמכם מזכרת שאף אחד לא יפספס. אפשר לשים את זה על המפתח של האוטו, הבית או על התיק. והנה לכם מזכרת מקורית שתישאר להרבה זמן.

בקבוקים קטנים- ישנם בקבוקים קטנים של שתיה כדוגמת שמפניה שאפשר למתג אותם באופן אישי. במקום תווית הבקבוק לשים מדבקה עם תמונת החתן והכלה והכיתוב תודה שהשתתפתם. עם הבקבוק אפשר לקשט מדף או להניח על שולחן העבודה כמזכרת מיום החתונה.

חולצה עם הקדשה- ניתן לחלק בשלב הריקודים חולצות מזכרת אותם אפשר ללבוש או לקחת הביתה. על החולצות אפשר להדפיס תמונה של החתן והכלה עם מילות תודה ופרטי האירוע.

כפכפים לסוף הערב- כל מי שמגיע לחתונה יודע שאת תחילת הערב מעבירים בכיף על עקבים או בתוך חליפה ונעל אלגנטית אבל בשלב הריקודים הלבוש הכבד מתחיל להעיק. זה הזמן לעבור לכפכפים ולרקוד כמו שצריך. החתן והכלה יכולים לחלק לאורחים כמזכרת כפכפים עם תאריך האירוע שישמשו אותם הרבה אחרי שהוא יסתיים.

עציצים ממותגים- צמח קטן בתוך עציץ תמיד יתקבל בחום. ניתן לחלק לאורחים סוקולנטים, עציצים קטנים ובשרניים ארוזים אחד אחד עם הקדשה אישית. את העציצים אפשר להניח על כל מדף בבית, לקשט שולחנות וארונות פתוחים. הסוקולנטים לא דורשים תחזוקה מלבד מעט מים ולכן מתקבלים בברכה תמיד.

למה חשוב לחלק מתנות לאורחים בחתונה?

כולם אוהבים לקבל מתנות. מלבד זאת, חשוב לשלב מתנות בחתונה כדי להראות לאורחים שלכם כמה אתם מעריכים את העובדה שהם טרחו התאמצו והגיעו לכבודכם. זה ישאיר להם טעם טוב וזיכרון מתוק. המתנות לא צריכות להיות יקרות. מספיק מתנה סמלית כדי להוקיר תודה.

מאיפה מומלץ לבצע את רכישת המתנות?

יש המון חברות בארץ המוכרות מתנות שמתאימות לחלוקה לאורחים באירועים שונים. צרו קשר עם חברה שיש עליה המלצות וכזאת שיכולה לספק לכם בהצלחה את כמות המתנות הדרושה עבורכם.

קרדיט: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh