רפואת חירום – מרפאות שיניים בתקופת הקורונה

רפואת חירום – מרפאות שיניים בתקופת הקורונה

אנשי רחובות היקרים, כולנו מתמודדים כעת עם מצב חדש – מגפת הקורונה. כיוון שמדובר על מגפה כלל עולמית וקטלנית שאותה אף אחד לא חזה. מגפה שהובילה להשבתת חלק ניכר מהמשק וכזו שגרמה לראש המדינה ומשרד הבריאות לפרסם הוראות מרתיעות לציבור שעיקרן לשבת בבית ולהימנע ממגע עם אנשים, רובינו מצאנו את עצמנו מפסיקים בבת אחת את שגרת חיינו, כולל תכנית הביקורים שלנו אצל רופאים. אך מה ניתן לעשות כאשר אנו סובלים וחייבים רופא שיניים בעידן הקורונה? במאמר זה נגולל בפניכם מה ניתן לעשות בכל הקשור אל רפואת חירום שיניים בימות הקורונה.

מרפאות במתכונת חירום

ראשית כל חשוב לנו להרגיע אתכם רחובותיים יקרים ולומר לכם שגם בעת הסגר חלקי וגם בעת הסגר מלא מדינת ישראל לא תמנע מכם טיפולים רפואיים המוגדרים כטיפולי חירום. כעת, לאחר ידיעה מנחמת זאת, כל שעליכם לעשות הוא למצוא מרפאות שיניים אשר עובדות במתכונת חירום, כמו למשל מרכז כירורגי שוורץ-ארד אשר מעסיק מומחים בתחום כירורגיית פה ולסת, שיקום הפה, השתלות שיניים, טיפולי שורש ועוד. הדבר הראשון אותו אתם צריכים לעשות כאשר אתם ניגשים לבדוק האם מרפאת שיניים זו או אחרת עובדת בתקופה לא פשוטה זאת הוא לוודא שבעת כניסה לאתר האינטרנט של המרפאה אתם מקבלים הודעה שמדובר על מרפאה שעובדת במתכונת חירום ופתוחה לטיפולים דחופים ועזרה ראשונה וזאת בהתאמה מלאה להנחיות של משרד הבריאות. אפשרות נוספת היא לטלפן אל המרפאה. באם הצוות עובד במתכונת חירום קרוב לוודאי שהדבר יובהר מראש בהודעה מוקלטת.

בוחרים בטוב ביותר גם בתקופת חירום

טרם אתם בוחרים את אותה מרפאת חירום אליה תלכו, חשוב לנו שתוודאו וזאת למרות שמדובר על תקופת חירום שמדובר על מרפאה בה עובדים מומחים בתחום השיניים אשר יכולים להבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר. בדיוק כפי שהייתם אומרים לאחרים 'השתלות שיניים עושים אצל מומחה', כך אנו מצפים מכם לא להתפשר אלא על הטוב ביותר, גם בשעת חירום. בנוסף, חשוב לוודא שמדובר על מרפאה הפועלת באישור ורישוי משרד הבריאות. מרפאה בה משתמשים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות אשר תבטחנה לכם בטיחות מקסימאלית ותוצאה מדויקת. בנוסף, תמיד רצוי לוודא שבאותה מרפאה יש אפשרות לבצע צילום של שיניים בעייתיות (שהרי צילום הוא דבר חיוני ואין שום סיבה שתתחילו לצאת מהמרפאה ולחפש טכנאי שיניים שיצלם לכם את השיניים) ושסביבת הטיפולים נוחה, דיסקרטית והיחס הוא אישי.

מה עם המחיר?

במצבי חירום רוב המרפאות מאפשרות קבלת מחירון טיפולי שיניים טלפונית. למרות כל זאת חשוב לקחת בחשבון שאם מדובר על מצב בו אתם חווים כאבים חדשים בשן זו או אחרת, קרוב לוודאי שהרופא יצטרך לבדוק אתכם ולאבחן מהי הבעיה ולכן לא תמיד תוכלו לקבל מידע זה, טלפונית. למרות מצב החירום ברוב המרפאות הרציניות, עלות הטיפולים לא תשתנה מהעלות אותה גובים בימי שגרה.

כעת, כל שנותר לנו לאחל הוא שהתקופה הזאת תעבור במהרה ושתהיו בריאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh