שדרגו את המרפסת – וילונות זכוכית

שדרגו את המרפסת – וילונות זכוכית

קניתם בית עם מרפסת. הרי זו מחשבה נעימה לדמיין את הישיבה מול הנוף, כשהרוח מלטפת את שיעכם. אך, מה קורה בימות הגשם בחורף, או לחילופין, בימות הקיץ, כאשר החום הכבד לא מאפשר ישיבה במרפסת?

מה עושים? כבר קניתם מרפסת – לא תשתמשו בה?

וילונות זכוכית – פתרון מושלם מכל הסיבות

מהן בעצם וילונות זכוכית? נכון, השם וילון אולי מתעתע, אך ממחיש בדרך הנוחה ביותר את המוצר ואת יתרונותיו, שכן, וילונות זכוכית הן למעשה זכוכיות שניתן לסגור ולפתוח לפי הצורך, והן למעשה, משמשות כמעין וילון שקוף.

מה היתרונות בהתקנת וילונות זכוכית?

לווילונות זכוכית יתרונות רבים, חלקם ברורים וחלקם פחות, אך כולם יקלו על חייכם ויאפשרו לכם ולכל בני משפחתכם ליהנות מהמרפסת.

הנה כמה מהיתרונות הבולטים:

  1. בטיחות!!! מרפסת היא מקום שעלול להיות מסוכן. לא פעם אנחנו שומעים על מקרי נפילה ממרפסות. בהתקנת וילונות זכוכית, אתם יכולים להגן על בני משפחתכם מפני נפילה.
  2. אפשרות ישיבה במרפסת בכל עונות השנה – מזג האוויר לא תמיד מאפשר לנו ישיבה ממושכת מחוץ לבית. גשם, קור או חום כבד, כל אלו מונעים מאיתנו לשבת באוויר הפתוח. התקנת וילונות זכוכית, תאפשר לכם לשבת במרפסת ביתכם ללא חשש או התחשבות בתנאי מזג האוויר, שכן הסגירה של הוילון היא הרמטית ומונעת ממזג האוויר להשפיע עליכם. וכל זאת, כשאר אתם ממשיכים ליהנות מהנוף הניבט מולכם.
  3. אסתטיקה – וילון זכוכית הוא מוצר אסתטי ומיוחד, אשר מתכתב עם כל עיצוב ומאפשר לכם להוסיף פן עיצובי גם למרפסת שלכם.
  4. עוד חלל בבית – סגירת המרפסת בווילונות זכוכית, מאפשרת לכם ליצור חלל נוסף בבית. חלל אותו אתם יכולים לחמם או לקרר, חלל בו אתם יכולים לשים רהיטים מיוחדים, שאחרת לא הייתם שמים במרפסת פתוחה, ובכלל, אזור סגור שיכול לשמש אתכם לכל צורך.

מה חשוב לדעת?

אז החלטתם לרכוש וילונות זכוכית. מה חשוב לדעת? וילונות זכוכית הן מוצר שחשוב שמי שמתקין אותו, ידע מה הוא עושה. ניסיון, וותק ומקום הייצור חשובים מאוד. בישראל, חברת אלום צידן היא החברה המתמחה ביותר בייצור ובהתקנת וילונות זכוכית.

לקריאה נוספת ולהתרשמות מווילונות זכוכית היכנסו לאתר אלום צידן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh