שומרים על קשר

שומרים על קשר

בימת הנוער רחובות מזמינה את חניכיה לסדרת מפגשי זום מעשירים ומהנים.

בימת הנוער של החברה העירונית רחובות לתרבות ספורט ונופש, מהווה עבור צעירים רבים, בית בו הם יכולים להתבטא ולהביע את עצמם במגוון דרכים. הקורונה כמו פעילויות אחרות, עצרה גם את זה. על מנת לשמור על קשר עם חניכי בימת הנוער רחובות, תוך הבנה כי יש לצעירים זמן פנוי רב מדי, תקיים בימת הנוער סדרת מפגשי העשרה בזום במהלך השבועות הקרובים.

ההרצאות יעסקו בנושאים שונים ומגוונים, בין היתר בחוסן אישי, שפת גוף, תנועה, סדנת מוזיקה פופולרית וסדנת כתיבה.

המפגש הראשון יתקיים עם יהודית סתוי, יועצת פדגוגית בבית ספר דה שליט, שתיתן לילדים טיפים, כיצד לייצר חוסן אישי בתקופה שכזו וכלים להתמודדות עם תחושות לא נעימות, כשהרעיון הוא לייצר תמיד תקווה ואופטימיות. המפגש השני יועבר על ידי השף אמנון דהן, שיעביר סדנת אפיית פיצה יצירתית. המפגש השלישי, בהנחיית ירון חזן, אשר ירצה בנושא תקשורת בינאישית, שפת גוף ותשאול, עם הצצה לעולמם המרתק של החקירות, כולל דוגמאות ממקרים אמיתיים. המפגש האחרון בסדרה, סדנת תנועה, בהנחיית רעות טוויג.

בהמשך, מתוכננות הרצאות נוספות וסדנאות בתחומים נוספים כגון מוזיקה, הגיל השלישי (עבור קבוצת המבוגרים של בימת הנוער) וסדנאות כתיבה.

לדברי אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: "אנו מודעים לגעגועים של החניכים לפעילות בימת הנוער וגם אנחנו מתגעגעים מאוד. על מנת לשמור על קשר, דאגנו לייצר עבורם את סדרת המפגשים המקוונים הללו שמועברים בהתנדבות על ידי הורי חניכים בבימת הנוער ועל ידי שחקנים מקבוצת המבוגרים. אני מקווה שבקרוב מאוד נשוב לפעילות מלאה, נשוב ליצור ביחד, על הבמה ומאחורי הקלעים".

בתמונה: אמנון דאהן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh