שי פינוי דירה מוזנחת ברחובות 

שי פינוי דירה מוזנחת ברחובות 

פינוי דירה מכל החפצים המיותרים הוא עבודה לאנשי מקצוע מומחים. וככל שרמת ההזנחה גבוהה יותר, כך העבודה הופכת למאתגרת ורגישה יותר. זה אולי לא נשמע מורכב, אבל כאשר לוקחים בחשבון את כמות החפצים, המאפיינים שלהם, מצב התברואה והקשיים הלוגיסטיים מבינים שפינוי בית מוזנח ברחובות הוא עבודה לחברה מקצועית שזה תחום ההתמחות שלה.

האלטרנטיבה היא לעשות את הפינוי בעצמכם, אך זהו אינו הפתרון היעיל וגם לא הזול. תוכלו לשכור סבלים באופן עצמאי, אך תצטרכו לפקח עליהם בצורה הדוקה. לפעמים גם תצטרכו לספק לכם ציוד בטיחות וזוהי עוד הוצאה. לאחר מיון הציוד יש צורך גם למצוא חברת הובלות אשר תוביל אותו לאתרי הפסולת. לא ניתן לזרוק כמות כזו של חפצים ברחוב. וזה גם לקוח זמן, ולא בטוח שתרצו לבזבז את ימי החופש בעבודות ניקיון וסבלות, תעדיפו לעשות זאת בחופשה משפחתית.

חברה לפינוי דירות תעשה זאת מהר יותר, בזול יותר ותביא איתה ערך מוסף של ניקיון, חיטוי, הדברה ושירותי תחזוקה.

פינוי בכל האזורים

חברת שי פינוי דירה מעניקה שירותים ברחובות כמו בכל האזורים. אם אתם זקוקים לפינוי דירה עליכם לתאם עם החברה מועד ביקור בנכס. מטרת הביקור היא להעריך את כמות העבודה ולתת לכם הצעת מחיר ולוח זמנים. כל בית הוא סיפור בפני עצמו, הן מבחינת הכמות והן מבחינת חומרת הבעיה. למשל לעתים ישנם בתים צמודי קרקע בהם ההזנחה רבת השנים הביאה גם נחשים רבים והדבר דורש הערכות מיוחדת. גם קשיים לוגיסטיים, ושאלות האם יש או אין מעלית, הם פרמטרים המשפיעים על המחיר של עבודת הפינוי.

למה דווקא שי פינוי דירה?

לחברת שי פינוי דירות ניסיון עשיר בפינוי בית מוזנח ברחובות. במהלך למעלה מעשרים שנים טיפלנו בדירות, בתים צמודי קרקע, גגות, מחסנים, מקלטים וגם לא מעט דירות של אגרנים כפייתיים. רכשנו ניסיון רב בתחום והיום יש לנו צוות מיומן שיודע לעשות את העבודה במהירות וברגישות כאשר זה נדרש. אתם תרגישו את המקצועיות כבר בביקור המקדים בו נסקור את הדירה וניתן לכם את הצעת המחיר. אני עושים הכל בצורה יסודית ובסוף הפינוי מתבצע גם ניקיון יסודי. וכמובן, את הפסולת אנו מפנים לאתרי פסולת מורשים.

צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון ? התקשרו אלי עכשיו  050-7454504

עבודות חיטוי דירה ברחובות

בהתאם לרמת ההזנחה, פינוי בית מוזנח ברחובות דורש גם ניקוי וחיטוי. כאשר הבית עומד מוזנח במשך השנים מתגלות בו בעיות שונות שהן תוצאה של ההזנחה. החפצים סופגים לחות, נרקבים ומתפוררים. הם סובלים ממזיקים שונים שגם הם מוסיפים לטינופות. כל האזורים שהיו מלאים בחפצים מעולם לא נוקו. ולכן כאשר יפונו תגלו את רמת ההזנחה.

לצורך כך אנו משתמשים בחומרי ניקוי מיוחדים הנותנים מענה לכל סוג הבעיות. למשל יש צורך בחומרים להסרת שומנים מחריצי המרצפות, שיש מהמטבח ועוד. יש צורך בהסרת אבנית ממשטחים, כלור למקררים, פוליש וקס לרצפה, ניקוי בשפכטל, הסרת כתמי עובש ועוד. אנו באמת מבצעים עבודה יסודית ההופכת דירה מזוהמת לדירה נקייה.

הכנת דירה לדיירים

אם אתם רוצים להפוך דירה מוזנחת לדירה שאפשר לגור בה ולהשכיר אותה, אתם זקוקים לשירותים של שי פינוי דירה. אנו נפנה את הדירה מחפצים, נבצע ניקיון יסודי, סיוד וצביעה ועוד שירותים נלווים של ניקוי וילונות, שחזור רהיטים וכל ממה שצריך בהתאם לצרכים שלכם. התוצאה היא מדהימה! דירות בעלות הזנחה של שנים הופכות לנקיות ונראות כמו מקום שנעים להיות בו. כך ניתן למכור את הנכס בקלות או להשכיר אותו לדיירים.

אם קיבלתם בית בירושה. אם אתם מחזיקים בנכס ששנים אף אחד לא גר בו. אם עשיתם שיפוץ בבית או אם תרצו לעבור לדירה חדשה או דיור מוגן, סביר להניח שאתם זקוקים לשירות שיפנה עבורכם את הדירה.

אם אתם זקוקים לשירות של פינוי בית מוזנח ברחובות עליכם למצוא חברה מקצועית המתעסקת בנישה זו. תוכלו להיעזר באינטרנט ולמצוא חברות רבות. הקפידו רק לבחור את החברה המתאימה. וודאו שיש להם רישיון עסק ושהעובדים מבוטחים כנגד הסכנות השונות של העבודה. תתעניינו בעבודות שביצעו והקשיבו להמלצות.

קרדיט: שי פינוי דירה
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh