שמירה על חדר האמבטיה

שמירה על חדר האמבטיה

חדר הרחצה שלנו הוא אחד החללים הכי חשובים בבית, והאמבטיה היא המרכז שלו. בתוך החדר הזה אנחנו נרגעים בסוף כל יום, שוטפים מעלינו את כל הלכלוך, ומבצעים פעולות אינטימיות עם עצמנו. בדיוק בגלל זה חשוב שתדעו לשמור עליו כמו שצריך.

לא תמיד אנחנו מבינים את הדברים בזמן, אנחנו לוקחים המון דברים כמובנים מאליהם, ולומדים להעריך משהו רק אחרי שאנחנו מאבדים אותו. דווקא אנשים שעשו חידוש אמבטיה ישנה, יבינו את החשיבות של הטיפוח השגרתי.

החוכמה היא ללמוד להעריך ולטפח את הדברים כשהם נמצאים במצב טוב, כשאנחנו עוד נהנים מכל מה שהם יכולים להציע לנו. הדבר הזה תקף גם לגבי האמבטיות שלכם. מן הסתם, הן לא הולכות להחזיק מעמד לנצח. נזקי המים והבלאי יגרמו להן להיסדק, להחליד ואפילו להישבר. אבל עם שגרת תחזוקה קלילה, תוכלו למנוע או לכל הפחות לעכב את התהליך.

במאמר הזה נדבר על החשיבות של הניקיון וניתן לכם כמה טיפים מגניבים.

נגיד עכשיו שאם האמבטיה שלכם כבר נמצאת במצב רע, אין לכם מה להתבאס. נכון, ניקיון לא יחזיר אותה למצב הקודם, אבל חידוש מהיר במחיר הוגן כן. אנשי מקצוע יוכלו להעריך את מצב האמבטיה שלכם ולהציע לכם עוד היום פיתרון חידוש איכותי.

למה חשוב לשמור על האמבטיה שלנו?

תחזוקה שוטפת לא תעצור לגמרי את תהליך הבלאי של האמבטיה, אבל לגמרי תוכל לעכב אותו. לא תאמינו איזה הבדל ניקיון איכותי עושה. בעלי מקצוע שמתעסקים בתחום כבר ראו אמבטיות בכל המצבים והם משוכנעים שהסוד טמון בהתמדה.

אף בעל אמבטיה לא אוהב לזהות על הגוף שלה כתמים שלא ניתן להסיר, חלודה, קילופים, ובטח שלא סדקים. כל אלה יפגעו בחוויית הרחצה ויהפכו את החלל הכי קדוש ואינטימי ללא נעים.

אבל זה לא נגמר רק בחוסר נוחות, אלא גם משפיע על הבריאות שלכם.

כל בני הבית מתרחצים באמבטיה, מורידים מעליהם את כל הלכלוך יום יום, וככה האמבטיה שלכם הופכת למצע התפתחות פטריות, חיידקים ועובש. בסופו של דבר, תפקידו של הניקיון הוא לשמור עליכם בריאים. על הדרך, הוא גם דואג שהאמבטיה שלכם תישאר מבריקה ובמצב מצוין.

 

איך מנקים את האמבטיה כמו שצריך?

אם תיישמו את הטיפים שניתן כאן האמבטיה שלכם תחזיק מעמד לאורך זמן. אגב, הם תקפים לכל סוג של אמבטיה – בין אם היא עברה חידוש, ובין אם לא – שכן, כל האמבטיות באות במגע עם מים, אדים, ותכשירים באופן קבוע.

-הקפידו להשאיר את החלל מאוורר אחרי כל סיום רחצה (חלון או דלת פתוחים), ומנעו מהאדים להידבק לגוף האמבטיה.

-השתדלו להעביר מגבת או מטלית יבשה אחרי כל שימוש. אין לנו ספק שזה טיפ שמצריך אקסטרה מאמץ, ובכל זאת הוא שווה את זה. אם קשה לכם להתמיד בזה אחרי כל רחצה נסו לעשות את זה לפחות כמה פעמים בשבוע (זה עדיף על כלום).

-דאגו לנקות את האמבטיה לפחות פעם בשבוע עם סודה לשתייה וחומץ, החומרים האלה יוכלו לעזור בניקוי אבנית ונטרול ריחות לא נעימים. וותרו בהתחלה על הכימיקלים אם אתם יכולים והשתמשו בהם רק במידת הצורך.

כמו כן, שימו לב שאם אתם בוחרים להשתמש בחומרי ניקוי כבדים יותר, עליכם לוודא עם היצרן איזה חומר מתאים לשימוש עם סוג המשטח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh