שעריים עם הפנים קדימה

שעריים עם הפנים קדימה

מפגש נוסף לשיתוף הציבור בנושא ההתחדשות העירונית בשכונה.

לפני מספר חודשים אישרה מועצת העיר רחובות את התוכנית, ואת העברתה לקידום בותמ"ל. מינהל ההנדסה בעיריית רחובות יקיים בשבוע הבא מפגש מקוון שני לשיתוף ציבור לבעלי הנכסים במתחם המיועד להתחדשות- בהשתתפות ראש העיר, רחמים מלול.

עיריית רחובות מקדמת את נושא ההתחדשות העירונית בעיר במס' מוקדים בעיר ובניהם שכונת שעריים.

לפני כשלושה חודשים אישרה מועצת העיר רחובות את העברת התכנית אל הותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון ולבניה של מתחמים מועדפים לדיור). המהלך יביא לקידום מהיר יותר של נושא ההתחדשות העירונית בשכונה ולקידום מימושו.

תכנית ההתחדשות העירונית בשעריים מיועדת לצאת לפועל במתחם הרחובות הרצל-אפרים זקס-יצחק מוגזח וסעדיה גאון. התכנית משתרעת על שטח של כ-22 דונם, אשר מכילים היום כ-128 יחידות דיור. בהתאם לתכנון, בסופו של תהליך ההתחדשות ייבנו על השטח כ-520 יחידות דיור, 6,000 מ"ר מסחר ותעסוקה, כ-5,000 מ"ר למבני ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים ופארק לרווחת התושבים. אישור תכנית התחדשות בשכונה צפוי על פי ההערכה בעוד כשנה ולאחריו יתחילו העבודות בשטח ברחובות המוזכרים.

עיריית רחובות ממשיכה לקדם את תכנית ההתחדשות העירונית בשכונה וקוראת לתושבים להשתתף במפגש שיתוף ציבור שני שיהיה מקוון. בעלי הנכסים במתחם הרחובות הרצל, אפרים זקס, יצחק מוגזח וסעדיה גאון מוזמנים להצטרף למפגש שייערך בשבוע הבא, ביום שלישי , י"א בתשרי, ה-29.9.20, בהשתתפות ראש העיר, רחמים מלול, נציגי מינהל ההנדסה בעיריית רחובות ואדריכלי התכנית. לקישור למפגש ולמידע נוסף באתר עיריית רחובות www.rehovot.muni.il

ראש העיר, רחמים מלול: "מזה מספר שנים שאנו פועלים להביא לחידוש פניה של השכונה באמצעות ההתחדשות העירונית במתחם האמור בשעריים. אנו ממשיכים לקדם את התוכנית, וכעת היא עומדת לדיון בפני הותמ"ל בהליך מהיר יותר מהרגיל. אני מזמין את  התושבים לקחת חלק בהצעדת השכונה אל העתיד במפגש בשבוע הבא".

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק ההתחדשות העירונית: "שכונת שעריים בראש שמחתנו וליבנו, מהווה סמל לאחת מהשכונות המעצבות את העיר רחובות, תשנה את פניה. עיריית רחובות ממשיכה לקדם את נושא ההתחדשות העירונית וקוראת לתושבים לקחת חלק פעיל במפגש ציבור שני. העברת התוכנית אל הותמ"ל לא רק שתקדם באופן מהיר יותר מן התכנון אל הביצוע את התכנית אלא גם תסמל את חשיבותה של השכונה בחזון הפיתוח של העיר כולה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh