שר החקלאות ופיתוח הכפר ביקר בלשכת ראש עיריית רחובות

שר החקלאות ופיתוח הכפר ביקר בלשכת ראש עיריית רחובות

שר החקלאות, אורי אריאל, נפגש ביום חמישי האחרון (2.3) עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, בלשכתו. בפגישה נכחו איציק שושן, יועץ השר, יפעת כהן, ראש הלשכה, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שכונות ומורשת ישראל, אמיתי כהן, ומנכ"ל העיריה, דורון מילברג.

לפני מספר שנים פעלו ביחד אריאל ומלול לפתיחת גרעין תורני-משימתי חדש ברחובות, בשכונת קרית משה. לאחר פתיחת הגרעין בשכונה, הוסיפו השניים לשתף פעולה ובתחילת השנה שעברה פתחו מכינה קדם צבאית לזכר שלושת הנערים, אייל, גלעד ונפתלי, שנרצחו לפני כשלוש שנים. תלמידי המכינה מתנדבים במוקדים שונים בעיר ומקדמים פרויקטים בשכונת קרית משה.
במהלך הפגישה נדונו המהלכים שקידמו השר וראש העיר ברחובות: הקמת המכינה הקדם צבאית "שובו אחים" והגרעין התורני- משימתי "אורות חנן".

שר החקלאות, אורי אריאל: "ראש העיר רחובות מר רחמים מלול ואני עובדים יחד כבר מספר שנים. בשנים האחרונות פעלנו ביחד כדי להקים ברחובות את הגרעין התורני- חברתי "אורות חנן" בשכונת קרית משה. הגרעין שהוקם לזכרו של חנן פורת ז"ל פועל בעיר ועושה דברים נפלאים. בתחילת שנה שעברה הקמנו את מכינת "שובו אחים", גם היא בשכונה, לזכרם של שלושת הנערים גיל-עד, נפתלי ואייל ז"ל. שיתוף הפעולה בינינו תורם הן לחיזוק השכונה והן להבאת צעירים רבים אל רחובות, רווקים ומשפחות שמשתקעות בעיר. זה מהלך מבורך ואני מקווה שנקדם עוד פרויקטים בעיר במישורים נוספים".

ראש העיר, רחמים מלול: "אני שמח לפגוש את השר, אורי אריאל. שיתופי הפעולה הנם שיתופי פעולה פוריים ומוצלחים, כגון הקמת המכינה הקדם צבאית, שבזמן כל כך קצר של פעילות, זוכה להכרה גדולה בעיר על תרומתה לקהילה. אני מקווה שבקרוב נוכל לקיים פרוייקטים משותפים נוספים בין הרשות למשרד החקלאות. אני מודה לאמיתי כהן על שליווה את הירתמותו להקמת הגרעין והמכינה הקדם צבאית".

בת אל קינד

תכשיטי דניאל - לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

תכשיטי דניאל – לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh