תוכנית לניהול בטיחות – עובדים על בטוח

תוכנית לניהול בטיחות – עובדים על בטוח

עובדים רבים נפגעים מידי שנה בתאונות עבודה שונות הנגרמות כתוצאה מסיכונים בסביבת העבודה שלהם. בכדי לנסות ולמנוע תאונות אלו, פועל מנהל הבטיחות והבריאות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בכדי לשנות את הנתונים הקשים. "חוק ארגון הפיקוח על העבודה" אושר על ידי וועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת והוא מחייב הכנת תוכנית לניהול בטיחות. זאת, בכדי למנוע ככל שניתן תאונות עבודה ומחלות מקצוע.  על כל מעסיק במפעלים, אתרי בניה או בניה הנדסית אשר במקום העבודה שלו מועסקים לפחות 50 עובדים בו זמנית, להכין תוכנית בטיחות ועל הכנתה יכול להורות מפקח העבודה האזורי. את תכנית הבטיחות יש לעדכן לפחות אחת לשנה ובכל מקרה בו חל שינוי מהותי בדרכי הפעולה והעבודה במקום.

תוכנית בטיחות

תוכנית לניהול בטיחות כוללת פרקים רבים המתגבשים לכדי תכנית פרואקטיבית למניעת סיכונים ומחלות במקום העבודה. בין הפרקים המופיעים בתוכנית בטיחות מקצועית הכתובה על פי דרישות החוק : תיאור מקום העבודה, פירוט מדיניות הבטיחות והבריאות התעסוקתית במקום העבודה, תיאור מערך הבטיחות והבריאות התעסוקתית, סקר הסיכונים במקום העבודה, הדרכות בטיחות ובריאות תעסוקתית, בדיקות תקופתיות לציוד וחומרים, ביצוע בדיקות רפואיות ותעסוקתיות, מתן וחידוש היתרים ואישורים הנוגעים לביטוחי העובדים ורשימת הוראות ונוהלי בטיחות תעסוקתית לרבות נהלים למצבי חירום.

הבטיחות שלכם זה העסק שלנו

חברת "ליאור בטיחות" מספקת שירותי ייעוץ בטיחות וכתיבת תוכניות בטיחות במגוון תחומים עבור מאות חברות, ארגונים ומוסדות בכל רחבי הארץ. ממוני הבטיחות המקצועיים והמנוסים של החברה והמהנדסים המומחים שלה, מעניקים שירות איכותי, אמין ומקצועי במחיר אטרקטיבי במיוחד. החברה מתמחה בהכנת תוכניות ניהול בטיחות מקיפות, מפורטות ומקצועיות עבור ארגונים, מפעלים ומוסדות העומדות בכל הדרישות והתקנים המחויבים בחוק. הודות לתוכניות ניהול הבטיחות המוקפדות והמקיפות שלנו, מצליחים ארגונים ומקומות עבודה רבים לשמור על סביבת עבודה בטוחה ובריאה ולמנוע תאונות ומחלות מקצוע. אם יש לכם צורך בתוכנית בטיחות זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של "ליאור בטיחות" ולקבל שירות מקצועי ואמין לצד יחס אישי ומחיר תחרותי במיוחד. אנשי המקצוע שלנו יגיעו עד אליכם ויכינו עבורכם את תכנית בטיחות מקיפה ומקצועית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh