"תעסוקה בהילוך גבוה": עיריית רחובות עוזרת לכם למצוא עבודה גם בימים אלה

"תעסוקה בהילוך גבוה": עיריית רחובות עוזרת לכם למצוא עבודה גם בימים אלה

מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה עוזר לתושבי ותושבות רחובות לחזור למעגל העבודה ולמצוא את המשרה המתאימה להם* זאת באמצעות סדנה מקוונת – "תעסוקה בהילוך גבוה", שנועדה לסייע למשתתפים לשפר את היכולות והכישורים המקצועיים, לצלוח את ראיונות העבודה וללוות אותם בדרך למציאת המשרה הבאה שלהם* הסדנה בעלות סמלית בלבד, להרשמה לחצו: https://bit.ly/3oIXHC2

בתקופה הנוכחית בה אחוזי האבטלה מזנקים בכל רחבי הארץ – עובדי מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה פועלים במרץ כדי לסייע לתושבי ותושבות העיר להשתלב חזרה בשוק העבודה. צוות המרכז עוזר לתושבים הזקוקים לעזרה במציאת עבודה, בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה, חיזוק כישורים מקצועיים וגם מציע מאגר משרות המתעדכן באופן שבועי באתר המרכז.

בימים אלה מזמין המרכז את התושבים שנמצאים בחל"ת/ זכאים/לא זכאים לדמי אבטלה להירשם לסדנה "תעסוקה בהילוך גבוה" שתצא לדרך ביום ראשון, ה-22.11, באופן מקוון. ההשתתפות בסדנה כרוכה בתשלום סמלי בלבד העומד על 120 ₪ (וזאת מתוך ההבנה כי השתתפות כספית, גם אם סמלית, מחייבת את המשתתפים לתהליך חיפוש ומציאת עבודה).

הסדנה המקוונת תכלול 9 מפגשים וכל מפגש ייערך כשלוש שעות. בסדנה יקבלו המשתתפים ליווי קבוצתי ואישי, כלים וכישורים שיעזרו להם לעבור ראיונות עבודה, עובדי המרכז יסייעו באיתור המשרה המתאימה לשאיפות ולכישורים של המשתתפים, ניסוח קורות חיים מתאימים למשרה המבוקשת וגם חיזוק הביטחון העצמי. ההרשמה נפתחה ומספר המקומות בסדנה מוגבל>>> https://bit.ly/3oIXHC2

חבר המועצה שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "הסדנה היא הזדמנות מעולה למציאת עבודה בליווי מקצועי, גם למי שעדיין מקבל דמי אבטלה, בעקבות פיטורין או יציאה לחל"ת.  אני קורא ומזמין את התושבים להשתמש בשירות העירוני של מרכז הזדמנות ולהצטרף לסדנה שתעזור לכם לצאת ממעגל האבטלה ולמצוא עבודה".

עו"ס יובל פרייברון, מנהל מרכז "הזדמנות": "יש המון אנשים שיושבים כרגע בבית, מיואשים, ומתקשים למצוא עבודה בעקבות השינויים שכפתה עלינו הקורונה. בדיוק עבורם נועדה הסדנה החדשה של מרכז הזדמנות – "תעסוקה בהילוך גבוה". אספנו וריכזנו עבורכם את הידע הנדרש כדי לחזור ולהשתלב בעבודה גם בימים אלו. ידע לא מספיק – לכן, כל משתתפי הסדנא מקבלים במקביל ליווי אחד על אחד, עד להשמה המיוחלת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh