תתחדשו: גינת משחקים ציבורית חדשה ברחוב מרים מזרחי

תתחדשו: גינת משחקים ציבורית חדשה ברחוב מרים מזרחי

הגינה נחנכה הבוקר על ידי ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה, דורון מילברג ,מנהלת אגף גנים, אפרת דסקלו ואבישי שרעבי מצוות האגף.

הגינה החדשה, שבימים אלה הסתיימה הקמתה, היא בגודל של כ- 300 מ"ר, מכילה מתחם מתקנים המותאם לפעוטות ומתחם מתקנים לילדים בוגרים.

רחמים מלול, ראש העיר: "נמשיך להעניק עדיפות לחידושן של גינות רבות שלאורך השנים התיישנו מאוד, כדי להפוך אותן לאטרקטיביות יותר בעיני התושבים הצעירים שלנו".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "לצד הקמתם של פארקים רחבי ידיים, אנחנו שואפים להעניק מענה הולם בתחום זה לתושבים, קרוב לבית ככל האפשר. אנו פועלים לשפר את הנראות והמבחר בהן לרווחת תושבי העיר".

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה, סיימה בימים אלה את הקמתה של גינת משחקים חדשה ברחוב מרים מזרחי בעיר. הגינה נחנכה הבוקר על ידי ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה, דורון מילברג ומנהלת אגף גנים, אפרת דסקלו. במסגרת העבודות נהרסה הגינה הקודמת לחלוטין, הורחב שטח הגינה והוצבו מתקני משחק חדשים שמותאמים לקשת רחבה של גילאים. גן זה משמש ילדים רבים שמתגוררים בסמוך לגן, המהווה גן שעשועים יחיד בכל האזור.

בשבועות הקרובים תחל הקמתה של גינת משחקים נוספת באזור במטרה לתת מענה הולם לתושבים הצעירים הרבים שגרים באזור זה.  במקביל לפתיחת הגינה החדשה החלה העירייה לעבוד על הקמתן ושדרוגן של גינות נוספות ברחבי העיר, שעליהן תצא הודעה נפרדת בהמשך.

רחמים מלול, ראש העיר: "מאז שחזרנו לשגרת עבודה סדירה לאחר הקורונה אישרנו את  שדרוגם של גני משחק ציבוריים רבים ברחבי העיר. ההחלטה שלנו הייתה לתת עדיפות לחידושן של גינות רבות שלאורך השנים התיישנו מאוד, כדי להפוך אותן לאטרקטיביות יותר בעיני התושבים הצעירים שלנו".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "גינת שעשועים קרובה לבית היא הפתרון הקהילתי והנכון ביותר. לצד הקמתם של פארקים רחבי ידיים, אנחנו כעירייה שואפים להעניק מענה הולם בתחום זה לתושבים, קרוב לבית ככל האפשר. העומס בגינות השכונתיות רב ואנו פועלים לשפר את הנראות והמבחר בהן לרווחת תושבי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh