2,500 תלמידים ציינו את יום ההליכה העולמי

2,500 תלמידים ציינו את יום ההליכה העולמי

אגף הספורט בחברה העירונית רחובות ציין את יום ההליכה העולמי בארבעה בתי ספר יסודיים בעיר: שריד, שביט הדרים, יבניאלי ורמון * התלמידים קיימו הליכה חגיגית משותפת של כ- 2 קילומטר ביום שישי האחרון, ה2.11 , ולאחריה השתתפו בפעילות נוספת כמו זומבה, כוח וכושר גופני

יום ההליכה העולמי הוא מועד עולמי לקידום הליכה ברגל ומודעות ליתרונות הבריאותיים של פעילות הליכה, ומכוון לשלב את הפעילות הגופנית כחלק מאורח חיים פעיל.

לרגל יום ההליכה העולמי יזם אגף הספורט בחברה העירונית, בשיתוף משרד החינוך והתרבות ומשרד הבריאות הליכה חגיגית משותפת של כל תלמידי  4 בתי ספר יסודיים בעיר לציון יום ההליכה הבינלאומי .

4 בתי ספר היסודיים שנטלו חלק בפעילות הם יבניאלי, רמון, הדרים (שביט) ושריד, ובסה"כ כ- 2500 תלמידים, בליווי קובי גנון רכז הספורט בחברה העירונית. ההליכה כללה מסלול של כ-2 ק"מ סביב מתחם בית הספר, ובסיום ההליכה התלמידים חזרו לחצר המקום והשתתפו בפעילויות כגון זומבה וכושר גופני.

זוהר בלום, סגן ראש העיר וממונה על החינוך: "החינוך לאורח חיים בריא מתחיל מהגיל הרך. אנו מעודדים פעילות כזו, ומקווים שבשנה הבאה כל בתי הספר בעיר ישתתפו בה"

איציק עובדיה, סמנכ"ל החברה העירונית ומנהל אגף הספורט : "בעידן המסכים של היום, החלטנו להעשיר את תוכנית הלימודים בפעילויות ספורטיביות במהלך השנה. דחינו את הפעילות בשל מזג האוויר וקיימנו אותה בכל זאת, על מנת להמחיש לתלמידים את חשיבות הפעילות הגופנית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh