מרכז הנופש והספורט ויסגל התחדש בסטודיו לאימון כושר פונקציונלי

מרכז הנופש והספורט ויסגל התחדש בסטודיו לאימון כושר פונקציונלי

המרכז הוקם ביוזמה של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש בשיתוף סטודיו FTR.  סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "הקמנו מקום שעונה על הצרכים של הספורטאים בעת המודרנית. נמשיך להשקיע בספורט למען תושבי רחובות"

השבוע נערך אירוע הפתיחה הרשמי של סטודיו לאימון כושר פונקציונאלי במרכז הספורט והנופש ויסגל רחובות. בחנוכת המתקן החדש נכחו מעל ל- 100 מתאמנים באימון המוני חגיגי ושמח.

הסטודיו לאימון פונקציונלי הוקם ביוזמה של החברה העירונית בשיתוף עם סטודיו FTR וסגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל שהגיע לברך לרגל הפתיחה ציין כי "העולם כל הזמן מתקדם ומשתכלל ואנחנו בעיריית רחובות לא נשארים מאחור. היום ספורטאים מחפשים אימונים קצרים, ממוקדים ויעילים. הקמנו מקום מאוד מיוחד שעונה על הצרכים הללו ובצורה המקצועית וברמה הגבוהה ביותר. אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה המצוין שנרקם בין מנהל המקום, איתן קטן לחברה העירונית. אני רוצה להודות למנהל אגף הספורט בחברה, לאיציק עובדיה על ביצוע מושלם ובזמן מאוד קצר. נמשיך להשקיע בספורט למען תושבי רחובות על כל זרועותיו וגווניו".

אי אפשר היה להישאר אדישים לכמות המתאמנים שהגיעו לאירוע ולקחו חלק פעיל באימון הקבוצתי יוצא דופן, תחת מס' מדריכים מקצועיים שהניעו את הקבוצה באנרגיות שיא. האימון הפונקציונאלי הינו אימון המתקיים בעצימות גבוהה במטרה לשפר את כלל מרכיבי הכושר הגופני ובנוסף לתרום לשריפת קלוריות גבוהה במינימום זמן. שיפור ניכר בכוח, סיבולת לב ריאה, גמישות, קואורדינציה, יציבה ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh