48 שנים לטלוויזיה החינוכית חוגגים ברחובות

48 שנים לטלוויזיה החינוכית חוגגים ברחובות

מופעים חד פעמיים ומיוחדים ברחובות – 48 שנים לטלוויזיה החינוכית בכיכובם של כל הכוכבים הנוסטלגיים. העיר רחובות תארח שני מופעים ייחודיים שהופקו עבור רשות השידור: מופע הצדעה ללהיטים הגדולים של פסטיבל הזמר המזרחי "למנצח שיר מזמור" ומופע הצדעה לתוכניות הילדים והנוער של כל הזמנים, "כשהיינו ילדים". המופעים יתקיימו בהיכל התרבות רחובות, עם מיטב האמנים והשחקנים הישראליים, הכניסה בעלות סמלית של 15 שקלים בלבד

בימים שני ושלישי (5-6.9) יתקיימו בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, שני מופעי הצדעה לרגל חגיגות 48 שנים לשידור הציבורי. מדובר במופעים ייחודיים, שהופקו עבור רשות השידור ויעלו בהיכל התרבות העירוני ברחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: "אין ילד בישראל שלא גדל על תכניות הטלוויזיה לילדים של הערוץ הראשון. המופע הנוסטלגי יאפשר לכולנו להיזכר בצלילים ובדמויות שליוו את חיינו, ויאפשר לדור הצעיר ללמוד ולהכיר את הסדרות עליהן גדלו הוריהם". מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, אשר הביא את המופעים לעיר: "אחרי שקיימנו בעיר פסטיבלי ענק בהשתתפות עשרות אלפי תושבים מרחובות והאזור, אנו גאים לארח גם את המופעים הנדירים והייחודיים הללו לציון חגיגות 48 שנים לשידור הציבורי. אנו גאים שאנשי רשות השידור בחרו בהיכל התרבות המפואר והיפהפה שלנו לקיום המופעים. אני מזמין את תושבי רחובות לקחת חלק במופעים נוסטלגיים, מרגשים, חד פעמיים ובעלות סמלית לכל כיס". 

'למנצח שיר מזמור'

מופע הצדעה ללהיטים הגדולים של פסטיבל הזמר המזרחי בערוץ הראשון ששודר במשך 13 שנים. במופע ישתתפו אמנים מובילים במוסיקה הים תיכונית בארץ ויבוצעו חידושים מרעננים ללהיטים מוכרים. המופע בהשתתפות מרגול, איתי לוי, הפרויקט של רביבו, רון שובל, נופר סלמן, עידן יניב, דקלון וסגיב כהן. המופע בהנחיית אורנה דץ וירון אילן  |  יום שני (5.9) בשעה 19:00.

"כשהיינו ילדים"

מצעד תכניות הילדים והנוער – מופע הצדעה לתכניות הילדים והנוער של כל הזמנים בערוץ הראשון. במסגרת המופע ישולבו הופעות של כובי התכניות המיתולוגיות עם הלהיטים ושירי הנושא הבלתי נשכחים של התכניות וקטעי וידאו מהמיטב של ארכיון הטלוויזיה הישראלית. המופע בהשתתפות מיכל ינאי, שחזור צעירי תל אביב המיתולוגי ואמנים נוספים. המופע בהנחיית מיכאל אלוני  |  יום שלישי (6.9) בשעה 20:00.

המופעים ייערכו בעלות כרטיס סמלית של 15 שקלים בלבד והם יצולמו וישודרו בערוץ הראשון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh