בית הספר רימון למוסיקה פותח את שעריו לתושבי רחובות   

בית הספר רימון למוסיקה פותח את שעריו לתושבי רחובות   

מזל טוב – מוסד לימודים חדש מתחיל את דרכו בעיר. החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש בשיתוף פעולה חדש ומעניין עם בית הספר למוסיקה 'רימון', שהניב הקמת שלוחה חדשה של היחידה ללימודי חוץ של בית הספר ברחובות. בין הקורסים שייפתחו ברחובות על ידי היחידה ללימודי החוץ של רימון: פיתוח מיומנות שירה, אלתור לנגנים וקורס לכתיבה והלחנת שירים.

שיתוף פעולה חדש ומעניין של החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש עם בית הספר למוזיקה 'רימון', הניב הקמת שלוחה חדשה של היחידה ללימודי חוץ בעיר לטובת האמנים המוכרים, האמנים שבדרך, וכמובן גם לחובבי המוזיקה בעלי הכישרונות שמבקשים לפתח את היכולות המוזיקליות שלהם. 

המלחין והסופר ערן צור, ינחה קורס כתיבה והלחנת שירים שבמסגרתו ילמד דרכים וגישות מגוונות בכתיבת שיר, ידון במצלולי השפה העברית והגדרת רבדי שפה בטקסט ובמנגינה. המשתתפים יתחקו אחר דרכי כתיבתם של יוצרי שירים גדולים ונסו ליישמן ביצירתם האישית, אותה יבצעו בסיום הסדנה במופע בפני קהל.

במסגרת הקורס לזמרים, בהנחייתה של רעות יהודאי, זמרת ויוצרת בוגרת 'רימון' אף היא, יוכשר דור של זמרים שבין היתר ילמדו לעמוד על הבמה באופן מקצועי, תוך הקפדה על יציבה נכונה, נשימות וטכניקה הנחוצים להגשה מרתקת של שירים איטיים ושקטים או קצביים ואנרגטיים ברגש ובעוצמה. הקורס מתאים לכל מי שיש לו כשרון בשירה, ויסייע לו למקסם את יכולותיו. יהודאי הופיעה ומופיעה בארץ ובחו”ל עם אמנים שונים כגון TANTO PROJECT, גליקריה, איזי בנד, דוד ד’אור, ארקדי דוכין, ובנוסף, לקחה חלק בהפקות מוזיקליות רבות ומוכרת לכולם מהלהיט "הכל דבש".

במסגרת קורס האלתור לנגנים, בהנחייתו של רונן שמואלי, ראש מסלול הג'אז אינסטיטיוט של בית הספר למוזיקה 'רימון', יכירו המשתתפים את המודוסים והסולמות הבסיסיים ויישמו אותם באלתור. בנוסף, יתוודעו המשתתפים לסגנונות במוזיקה כמו: סווינג, בוסה נובה, ג’אז ורוק, ילמדו עקרונות בפיתוח סולו ועוד. בקורס זה נדרשת טכניקה בסיסית בכלי נגינה וידע בקריאת אקורדים. 

בין בוגרי בית הספר 'רימון' ניתן למצוא את גדולי הזמרים בישראל בניהם: אביב גפן, מירי מסיקה, קרן פלס, דורון טלמון מלהקת ג'ין בורדו, עילי בוטנר, אוהד שרגאי, בן ארצי, שי צברי, איה כורם, אפרת גוש ורבים נוספים ועבור תושבי רחובות מדובר בהזדמנות מצוינת למצוא את הכוכב הבא במוזיקה. 

ראש העיר רחמים מלול: "אני מברך על כניסתו של מוסד לימודים חדש לעיר רחובות, אשר לו חשיבות והשפעה רבה על מפת המוזיקה של ישראל. אני תקווה כי בעתיד נראה את בוגרי השלוחה הרחובותית מתברגים בתעשיית המוזיקה הארצית".

מנכ"לית החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש יוספה חליבה: "בית הספר למוסיקה 'רימון' מוכר במשך עשרות שנים כמוסד המוסיקלי המוביל את תעשיית המוסיקה בישראל. מדובר בבשורה של ממש עבור תושבי רחובות, שיוכלו ללמוד כיצד ליצור מוסיקה מהאמנים המקצועיים והאיכותיים ביותר".

מנהלת היחידה ללימודי החוץ והשיווק ברימון רוני קורל: "בית הספר למוסיקה רימון רואה באוכלוסיית רחובות וסביבתה קהל מצויין, חובב מוזיקה הראוי לזה שרימון יגיע לעיר ויציע שלוחה זמינה ללימודי מקצועות המוזיקה. בשלב ראשון נפתח קורסים למוזיקאים חובבים בתחום הכתיבה, הלחנה, שירה ואילתור ובשלב הבא נפתח קורסים מקצועיים במקצועות טכנאות הסאונד והגברת מופעים שיתנו הזדמנות לתושבי העיר לרכוש מקצוע מהנה ובעל ביקוש רב."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh