גולן ביטון, מצטיין ראש העיר

גולן ביטון, מצטיין ראש העיר

תעודת הצטיינות הוענקה השבוע על ידי ראש העיר רחמים מלול, לגולן ביטון מנהל מתנ"ס חוויות קריית משה ברחובות, על קידום תכניות למנהיגות נוער 
ביום ראשון (4.9) נערך טקס הענקת תעודת הצטיינות לגולן ביטון, מנהל מתנ"ס חוויות קריית משה. התעודה הוענקה לגולן על ידי ראש העיר, רחמים מלול ומנהל מחוז מרכז מינהל חברה ונוער, רפי דהן, על קידום תכניות ויוזמות בתחום מנהיגות נוער במתנ"ס קריית משה ברחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: "להנהיג נוער צריך להיות מנהל, מנהיג, אבא ואימא וכשכל אלה קיימים יחד, זו הנוסחה להצלחה. אני מכיר את גולן ויודע עם מה הוא מתמודד וכיצד השתלב, למד והשלים תארים. כפי ששאפת והגעת לאן שהגעת, אתה תמשיך לשאוף ולחלום ונעזור לך בהגשמת החלומות ואני מודה לכל מי שעוסק בחינוך בני הנוער שלנו".

רפי דהן, מנהל מחוז מרכז מנהל חברה ונוער הוסיף: " 38 שנה אני במערכת ואני רואה עשייה אמיתית של בני נוער למען השכונה. המודל שנבנה בקריית משה הולך להיות ספינת הדגל במחוז מרכז".

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, יניב מרקוביץ: "יש לגולן יכולת לנהל, להוביל ולתקשר ולהפעיל את כל הצוות שלו ועל זה בעצם ראויה ההצטיינות. גולן הוא איש של חלומות ויעדים ואני מאחל לו הצלחה רבה".

סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל: "גולן שחקן נשמה ושחקן קבוצתי, כיף לעבוד אתו. העבודה המשותפת יוצרת תוצרים יפים. עברנו קיץ נפלא בשיתוף פעולה של מנהל חברה ונוער".

מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: " גולן צמח מהשכונה, הוא מכיר אותה היטב ולאט לאט הגיע לאן שהגיע. הדרך עוד ארוכה ואני מקווה שהוא יגיע לאן שהוא שואף, יישר כוח לך ולאישה שעומדת מאחוריך, שכן אחרי גבר מצליח עומדת אישה תומכת".

חבר מועצת העיר, אבאי זאודה: "גולן ואני גדלנו כילדים בשכונה והוא האיש המתאים לנהל את המתנ"ס. אני חושב שהשכונה בתהליך של המראה ובראש הפירמידה עומד גולן. גולן ביטון, אשר הודה לכולם ולרעייתו, רעות, על הגיבוי והתמיכה והחיבוק, ולראש העיר על האמון שנתן בו.

גולן ביטון: "אני נמדד 24 שעות ביממה והעשייה היא התוצאה לעבודה המאתגרת שלי ושל צוות המתנ"ס. מבחינתי, כמובילי חינוך, עלינו לחנך להיות אנשים צנועים ולאהוב את האדם  וזה מה שיילווה אותי בהמשך". 

בטקס נכחו: מנהלים מהעירייה, נציגים מחברה מנהל ונוער, נציגים מרשת חוויות, קרובי משפחה, עובדים ופעילים ממתנ"ס חוויות קריית משה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh