כל מה שחשוב לדעת על הרמת חזה

כל מה שחשוב לדעת על הרמת חזה

המצב, אשר עד לפני שנים לא רבות היה מצב נתון ובלתי ניתן לשינוי, גרם תסכול רב עבור הנשים, עבור בני זוגן, ואף הוביל את הנשים למצב של דימוי עצמי נמוך, והערכה עצמית פחותה בשל המראה החיצוני ה"פגום" לכאורה אליו הוביל הטבע.

הכירורגיה הפלסטית המתקדמת של המאה העשרים והמאה העשרים ואחת, יצרה עבור הנשים מצב חדש לגמרי, המאפשר מלחמה מנצחת כנגד כוחות הטבע במקרה זה. הרמת חזה כירורגית מאפשרת לנשים אחרי לידות מרובות או לנשים אשר סובלות מצניחת חזה מכל סיבה אחרת, לבצע על ידי פעולה כירורגית לא מסוכנת הרמת חזה אשר תחזיר מראה את הגוף שנים רבות אחורה

הרמת חזה – למי זה מתאים?

הרמת חזה היא הליך כירורגי המוגדרת כהליך לא מסוכן לכאורה. יחד עם זאת, יש לבחון היטב את המועמדות מבחינת היסטוריה רפואית בכדי לוודא את התאמתן לניתוח. ניתוח הרמת חזה מתבצע בהרדמה מלאה, ועל כן יש צורך לשלול רגישות לחומרי ההרדמה אצל המועמדת, כמו כן, יש לבחון רגישות לכל תרופה אחרת, ולוודא כי אין מניעה רפואית לשימוש בתרופות הניתנות במהלך ניתוח הרמת חזה לבין התרופות בהן משתמש המועמדת באופן יום יומי, במידה וקיימות.

על אף העובדה כי הרפואה המודרנית מתקדמת מאוד, ושיטות סגירת התפרים הן מהמתקדמות מאז ומתמיד בענף הרפואה הכירורגית בכלל, ובתחום הרפואה הקוסמטית והרמת חזה בפרט, סגירת פתח בגוף מתבצעת בתפירה, אשר תשאיר צלקות. ברור כי מצבע ניתוח הרמת חזה יעשה ככל שביכולתו בתוך תחום האמצעים העומדים לרשותו בכדי להשאיר צלקת אסטטית ככל שניתן, אך צלקת תישאר, ויש להבין זאת לפני שניגשים לביצוע ניתוח הרמת חזה.

הסיבוכים האפשריים לאחר ניתוח הרמת חזה הם שונים, וניתן לנות פעיות של אי סימטריות, גובה שונה, צלקות גדולות ובעיות אסטטיות נוספות. הבעיות הקשות יותר מתחילות כאשר הגוף דוחה שתלים להם נזקק המנתח בכדי להשלים את ניתוח הגדלת חזה ומפתח דלקות מסוכנות. במצב כזה יש צורך בהוצאת השתלים עד להחלמה מלאה של הגוף, ולשקול וויתור על הניתוח או שימוש בשתלים מחומרים אחרים.

בעיות כאלו עלולות לגרום נזק נפשי למטופלת, שכן לעיתים לאחר הסרת השתלים לאחר ניתוח הרמת חזה , החזה נופל אף יותר משהיה מצבו טרם הניתוח, ואף ייתכן כי לא ניתן יהיה לתקן את המצב על ידי ביצוע ניתוח נוסף, וזאת בעקבות העובדה כי הגוף דוחה כל שתל מכל סוג.

החלמה מניתוח הרמת חזה

תהליך שיקום מניתוח של הרמת חזה דומה לשיקום מכל פעולה כירורגית אחרת. החלמת התפרים דורשת מנוחה, ולעיתים נדרשים ימים ארוכים עד להחלמה מלאה. מומלץ לנוח היטב בשבועות הראשונים שלאחר ביצוע הניתוח, לא להרים חפצים כבדים, ובכלל לשמור על הגוף, ועל היגיינת הגוף הכלל, והתפרים בפרט, על ידי שטיפה באמצעות פולידין לרחיצה (תרחיץ פולידין) על בסיס יום יומי.

לאחר ניתוח הרמת חזה אשר התבצע בהצלחה, הגוף יראה נהדר, והתוצאות הן מרנינות. יש נשים אשר מתקשות לנוכח תשומת הלב המוגברת לה יזכו מהסביבה (ומגברים בפרט), ובמקרים מסוימים אף מומלץ להיוועץ בשירותים פסיכולוגיים בכדי לקבל כלים להתמודד עם עודף תשומת הלב החדשה לה זוכים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh