עשרות מתקני חנייה נוספים לאופניים הותקנו בעיר

עשרות מתקני חנייה נוספים לאופניים הותקנו בעיר

בעקבות הצלחת הפרויקט להתקנת מתקני חניה לאופניים לאורך רחוב 'הרצל' ובמוסדות ציבוריים בכל רחבי העיר, החליטו סגן ראש העיר ומחזיק תיק פרויקטים, עו"ד מתן דיל, חברת המועצה ומחזיקת תיק פיתוח בר קיימא, יערה ספיר ואגף תנועה, שילוט ופיקוח בראשותו של ליאור שוקרי, להתקין 40 מתקני חנייה לאופניים במקומות נוספים בעיר. כך, בין היתר, הוצבו מותקנים בכניסות לסניפי הדואר בדרך יבנה, ברחוב בתיה מקוב וברחוב הרצל, בכניה לקופת חולים 'מכבי' ברחוב במילנסקי, בשבט הצופים 'שניר', בגן 'קרן טנדלר', בשכונת אושיות ובמרכזים המסחריים ברחובות ההולנדית. 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק פרויקטים, עו"ד מתן דיל: "בעקבות התגובות המצוינות שקיבלנו מהתושבים על התקנת מתקני החנייה לאופניים ברחבי העיר, החלטנו, כחלק מהרצון שלנו לשפר את איכות החיים של תושבי רחובות, להציב עשרות מתקנים נוספים. באמצעות הצבת המתקנים, אנו מעודדים שימוש באמצעי תחבורה שאינם מזהמים כמו האופניים. מתקני החנייה החדשים הם יפים, משתלבים בסביבה העירונית ומאפשרים קשירה בטוחה של האופניים. אני מאמין ששיפור תשתיות החניה עבור רוכבי האופניים, יסייע להעלות את השימוש שעשים התושבים בתחבורה שאינה מזהמת". חברת המועצה ומחזיקת תיק פיתוח בר קיימא, יערה ספיר: "אנו ממשיכים בשיפור מערך תחבורת האופניים העירוני בכדי לעודד שימוש בתחבורה בת קיימא ברחובות. ככל שמערך התחבורה יהיה נוח יותר, כך הציבור יבחר לרכב על אופניים לכל מטרה שהיא ויצמצם את השימוש בתחבורה מזהמת".  

במסגרת זו נערך סיור מקדים להתקנת מתקני החנייה לאופניים שבמהלכו אותרו המקומות המתאימים ביותר להצבתם במיקוד על מקומות שבהם הצבת המתקנים לא תפגע בנגישות הולכי הרגל ובתנועה על המדרכות. עד כה הותקנו במסגרת הפרויקט כ-150 מתקני חניה לאופניים. המתקנים המיוחדים מיוצרים על ידי חברת 'חן אופן – פתרונות חניה לאופניים' והם נועדו לשפר את השירות המוענק לתושב, לשפר את חזות העיר ולעודד את השימוש באופניים ככללי תחבורה נוח ובריא בקרב תושבי רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh